• Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:17:52 följande:
    Det är bara att söka en massa skitjobb så dom blir glada... Sen behöver du ju inte bara söka de jobb som finns ute. Finns massvis med företag o sådant som inte annonserar ut jobb fast dom behöver folk... De jobb jag sökte för i tin hitta jag inte genom AF. Jag ringde runt tillde ställer jag tyckte var intressanta. Och voilá. Jag fick jobb. Alltid
    okej..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 13:32:00 följande:
    okej...konstigt att de skrev av dig...det ska inte gå så lätt att bli det...nånstans måste det ju ha brustit i din kommunikation med dem eller så är det något du har gjort. Det finns ju massvis med jobb man kan få utan utbildning och körkort!
    Mjo, min handläggare menar på att jag missade att skriva till henne om en update angående hur det går med mitt jobbsökande..

Men nu har jag iaf sökt ett jobb som jag har länge drömt om att göra =)
    SF BIO :P jag skrev in mig i deras server och så får vi se om det går att få ett jobb men såklart ska jag fortsätta att söka jobb =)  kanske gå dit och fråga om dem vet om det finns något jobb :P hehe, jag skulle bli glad bara av att få städa biosalen efter filmens slut, det skulle jag ta och glädjas åt det..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-23 13:34:58 följande:
    Vad söker du för jobb då? Söker du "allt" eller håller du dig bara till det du har utbildning för?
    Jag söker inte allt, jag kan t.ex. inte jobba inom vården eller hemtjänsten.
    Jag sökte nyss jobb på SF bio så får se om det går för sig, funderar på om man ska gå dit i morgon om det är så att min mage mår bättre i morgon.. Jag hoppas på det, och jag ska även gå till arbetsförmedlingen..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-23 14:44:53 följande:
    Har just duschat. Ska snart ner till tvättstugan och hämta den sista omgången...Sen så känner jag för att köpa coca cola, så det blir väl att gå till affären. Sen ska jag plugga så jag känner mig redo för morgondagen när jag ska tillm körskolan igen!
    okej, har du bokat någon tid för teori och uppkörning?
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael