• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-11-22 12:16:56 följande:
    Jag har sagt till dom att Leah aldrig skulle slå en bebis, men direkt tog ena mamman upp en grej. Hon och bebisen låg på golvet, hennes bebis låg på golvet och sov.... så skulle väl Leah gå fram och klappa på henne eller nått och jag tror att hon snubblar till och råkar sätta handen lite lätt i ansiktet på bebisen. Bebisen vaknar inte ens men mamman störde sig på att jag inte sa till Leah den gången. Men alltså vad kan jag säga om hon snubblade? Det var ju inte så att hon gick fram och slog bebisen i ansiktet med flit. Dessutom hade jag aldrig lagt mig med min bebis på golvet så att den somnade där, inte när jag vet att man delar golvet med x antal rörliga barn som faktkist kan snubbla. Den ena mamman har dessutom en 3.5 åring sen tidigare och hon gör tydligen likadant mot sin egen dotter :-/.Jag tycker inte ens man behöver gå till ett sånt ställe när bebisen bara är runt 2 mån, vad har dom för utbyte av det? Samma mamma som mamma nr som jag skerv om sa att hon inte gick dit för sin skull utan för sin dotters skull, jaha som typ sover större delen av tiden :-/. När dom är 2 månader skiter dom fullständigt i vart dom är då går man inte för deras skull. Så känner jag. Dom är inte ens medvetna om vart dom är nånstanns.....
    Jag håller verkligen med dig om det du skriver, när det finns andra barn som är rörliga så kan dem snubbla och saker händer, men jag tror inte en sekund på att Leah skulle slå något annat barn.

Och dessutom så tkr jag att denna mamma gör fel, hon kan inte säga att hon går dit för sin dotter skull eftersom hon är 2 månader och skiter fullständigt i vart dem är, för som du säger, dem sover mest hela tiden den första tiden i sitt liv.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-22 12:21:01 följande:
    Aha okej. Jag har inte sett någon av de där filmerna, pallar inte. Har bara sett trailers. Han som jag dejtade via internet, som bodde i USA, han jobbade som sjukvårdare på inspelningen av Transformers 2. Så jag tänker bara på honom när jag hör talas om de där....
    Ohh coolt =)

Ja men detta med Transformers har ju funnits i mitt liv hela livet typ, när jag hörde vart robotarna/bilarna kom ifrån så slog det mig att jag har sett transformers i tecknad version :P Och jag älskade det när jag var liten :P
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 12:35:27 följande:
    Grejen är den att dom kan inte "förbjuda" dom att komma, inte det jag är ute efter heller. Men dom hade liksom kunnat sagt åt dom att dom kunde komma tillbaka när deras bebisar är äldre.... Så ja, vad kan nån göra åt dom. Som jag skrev den ena mamman är precis som hon var när hon var 16 år :-/. Bodde granne med min mamma...
    hum okej.. :S
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 18:53:49 följande:
    Jag kommer aldrig bestämma mig När vi vänta Ville så var jag anti.. Likaså med Puma.. Jag hade även Elise som förslag. Såg på Miami Ink att det var en pappa som mist sin dotter som hette Elise... Jag fasna direkt.. Fast.. Det namnet börjar bli vanligt nu.. På stan för nån dag sen var det en dagisklass ute.. Då hörde jag en fröken ropa på Valentin. Kankse ett tecken
    Det är det verkligen =)
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 19:40:40 följande:
    Jag har boken 'the Michael jackson Conspiracy' vilket kommer bli jätteintressant att läsa... tydligen blev Michael förvarnad av bl.a Jay Leno över den där Chandler familjen... flera andra hade varnat också.  Är man utomstående så såg dom nog mer än Michael gjorde med sina naiva ögon....
    Vem har skrivit den boken??
  • Brooke
    L jung skrev 2009-11-22 19:45:06 följande:
    Du är född samma år som min dotter, som för övrigt också är MJ fan och föll för honom i Thriller och Bad tiderna.... Nu är vi 3 generationer som alla gått och sett bion 'this is it' och gråtit till hans begravning.  Dottern var utanför Staple Centre när han begravdes och var med om allt därutanför, tillsammans med sin kusin som bor i San Francisco. Dom var även utanför hans hus och utanför Kathrines hus.  Hade förut foton i en mapp i mitt galleri som visade allt det där.
    Fubbit vill oxå åka dit.. Någongång i mitt liv..
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael