All we want for Christmas is Michael
mona83 skrev 2009-11-22 12:16:56 följande:
Jag har sagt till dom att Leah aldrig skulle slå en bebis, men direkt tog ena mamman upp en grej. Hon och bebisen låg på golvet, hennes bebis låg på golvet och sov.... så skulle väl Leah gå fram och klappa på henne eller nått och jag tror att hon snubblar till och råkar sätta handen lite lätt i ansiktet på bebisen. Bebisen vaknar inte ens men mamman störde sig på att jag inte sa till Leah den gången. Men alltså vad kan jag säga om hon snubblade? Det var ju inte så att hon gick fram och slog bebisen i ansiktet med flit. Dessutom hade jag aldrig lagt mig med min bebis på golvet så att den somnade där, inte när jag vet att man delar golvet med x antal rörliga barn som faktkist kan snubbla. Den ena mamman har dessutom en 3.5 åring sen tidigare och hon gör tydligen likadant mot sin egen dotter :-/.Jag tycker inte ens man behöver gå till ett sånt ställe när bebisen bara är runt 2 mån, vad har dom för utbyte av det? Samma mamma som mamma nr som jag skerv om sa att hon inte gick dit för sin skull utan för sin dotters skull, jaha som typ sover större delen av tiden :-/. När dom är 2 månader skiter dom fullständigt i vart dom är då går man inte för deras skull. Så känner jag. Dom är inte ens medvetna om vart dom är nånstanns.....Och dessutom så tkr jag att denna mamma gör fel, hon kan inte säga att hon går dit för sin dotter skull eftersom hon är 2 månader och skiter fullständigt i vart dem är, för som du säger, dem sover mest hela tiden den första tiden i sitt liv.