• Brooke

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-11-22 20:37:47 följande:
    Vet vad?
    Asså, jag skulle nästan vilja gå till Aftonbladet och skriva om detta till dem. Det känns som om man behöver varna andra för denna sida. Känns som om dem har grundlurat mig och alla andra som ville ha Moonwalk på svenska.. Suck..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 20:55:43 följande:
    Jag läste kommentarerna till den här. Nån som fått för sig att Oprah slutar har nått med mj att göra
    " target="_blank">

Get a life säger jag bara....
    Meh, eller hur.. Då skulle hon ju slutat när denna säsong hon håller på med är SLUT, inte om 2 år.. Är dem pantade eller :S
    mona83 skrev 2009-11-22 20:56:57 följande:
    Det är ju nått om dom inte svarar på mail, dom har ju haft tid förut att svara så varför inte nu...
    Funderar allvarligt på att göra det.. Men frågan är vem man ska skriva till på redaktionen
    mona83 skrev 2009-11-22 20:58:49 följande:
    Jag skulle vilja ha dom med oprah och Mj. Älskar att kolla på Mj Var Mj weekend på Vh1 idag med, men då var jag hemma hos mamma. Hon var så snäll och lät mig titta fats jag sa att hon fick slå om. Jag nominerade honom till världens sexigaste man
    Ja dels dem, men även allt annat, speciellt då Tom Cruise hoppade i soffan, såg iofs det programet.. Det komiska är ju att Katie Holms har drömt om att bli fru Tom Cruise. Och titta det blev hon men jag tror oxå att hon ångrar sig lite...
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 20:55:43 följande:
    Jag läste kommentarerna till den här. Nån som fått för sig att Oprah slutar har nått med mj att göra
    " target="_blank">

Get a life säger jag bara....
    Men alltså när ska dem sluta tro att MJ lever, herregud alla som säger att han lever, lever själva i förnekelse.
    Jag säger DEAL WITH IT..

Detta skrev jag på den där länken du skickade Mona
    "Stop with this talk, Deal with it that MIchael Jackson - The King Of Pop is DEAD! He is not alive, stop with all the talking. "

Är så jävla trött på allt tjat om att han lever..
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-11-22 22:19:02 följande:
    Jag fattar inte hur dom orkar hålla på. Bara att face the truth så kan folk kan gå vidare med sina liv....Visst en del av mig önskar att det inte var så.... Men jag vet att det är så, Mj skulle aldrig skada sina barn med att ljuga om en sån här sak....
    Nej absolut inte, och jag vill inte heller att det ska vara så här men så är livet.
    Och han skulle aldrig ljuga eller skada sina barn, Blanket, Paris och Prince är dem som har tagit störst skada av hela händelsen skulle jag tro. Blanket fick ju inte riktigt lära känna sin pappa på det sättet som Prince och Paris fick göra.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:38:31 följande:
    Den handlar om en man som reser.. Han kommer dels till lilleputtarnas land. Därifrån jag undra om MJ fått idén till videon.. Vilket jag såklart misstänker Var så länge sen jag såg gullivers.. Men lilleputtarnas land minns jag tydligt.. Kommer till jättarnas land oxo har jag för mig.. hmm..Har filmen lilleputtarna..
    vilken video snackar du om? Leave me alone eller?
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:41:03 följande:
    Haha! Eller så tar jag kort på pyjamasen när han inte har den på sig
    både OCH!! haha..
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:41:27 följande:
    Yepp!
    okej..

Men BooBoo vad tycker du jag ska göra med antik butiken? Jag har skickat TVÅ mejl till dem att jag vill ha mina pengar tillbaka men tydligen så kommer jag inte få dem eftersom dem har inte hört av sig eller nått. Funderar starkt på att skriva till aftonbladet.. Känner mej lurad har väntat mer än 4 månader
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-11-22 22:47:24 följande:
    Haha! Måste Ville vara med på kort Lite Swift i videon va? Vi som brukar få svar snabbt när vi skrivit o klagat... Det finns ingen annan mailadress till dom då? Telenr? USch vad surt...
    Jag vet inte vem Jonathan Swift är..

Jag avskyr att ringa folk.. Och nej dem har ingen annan mailadress
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael