• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Bevabus

mm men det står inget CVC på mitt.

Brooke skrev 2009-11-27 11:48:55 följande:
    vadå vissa siffror fick du chansa på?? :O Det som du ska skriva i är ju dem som står med 16 siffror sen under står det månad/år Då ska du trycka i dem, och på baksidan ska du trycka i de tre sista siffrorna där det står CVC
  • Bevabus

Nej nu skiter jag i det här! Är så trött på kort som inte fungerar. Jag ska få låna mammas kort ikväll (om pappa tillåter det för hon anser tydligen att hon behöver ha hans tillåtelse av någon underlig anledning. får de hur det går för han hatar att betala med kort på nätet jag lär väl aldrig få mina grejer).

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-27 11:50:35 följande:
    Nej nu skiter jag i det här! Är så trött på kort som inte fungerar. Jag ska få låna mammas kort ikväll (om pappa tillåter det för hon anser tydligen att hon behöver ha hans tillåtelse av någon underlig anledning. får de hur det går för han hatar att betala med kort på nätet jag lär väl aldrig få mina grejer).
    Men jag skrev ju att jag kunde hjälpa dig om du vill?
  • Bevabus

Jag sa ju förut att det står "VISA Electronic only"!!

Nej jag har inget kort där det står CVC efter. Däremot så har jag ett antal siffror på olika ställen som jag kan gissa mig till är CVC och det är det jag har gjort. Gissat.
    Men de vill inte ta emot mitt kort ändå, så det kanske är som Ogabinne säger, att mitt kort är ett sådant som helt enkelt inte går att shoppa för online.

Brooke skrev 2009-11-27 11:54:52 följande:
    Vad står det på kortet står det Visa eller står det VISA Electron? Kortet är märkt med en symbol.. och det där med CVC alla kort har dä.. Har du kollat på baksidan, i samma fält där man kan skriva sitt namn.. Ska göra en sak så får du se.
  • Bevabus

Jo det får du jättegärna göra tack!
    Jag menade bara att det verkar lite hopplöst, för hur gör jag än gör med siffrorna så verkar det inte fungera :/ har du nå tips på vad jag kan göra?
    adda mig på msn: carro_flin@hotmail.com

Lättare att snacka där

Ogabinne skrev 2009-11-27 11:59:12 följande:
    Men jag skrev ju att jag kunde hjälpa dig om du vill?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-11-27 11:27:40 följande:
    Jag hade ett helvete när jag var yngre med mina mens smärtor. Jag tog alvedon och dem där, dem hjälpte typ de två första åren. Sen så gick vi till läkaren och då fick jag ett receptbelagt smärtstillade som hette Orudis, men det hjälpte bara i ca ett år. Så då gick vi tillbaka till läkaren och då fick jag p-piller och nu har jag nästan aldrig ont (bara ibland) min mensvärk var ju inte så snäll, jag låg oftast dubbelvikt. Minns när jag gick på högstadiet så hade jag sån kraftig mensvärk att jag fick ringa hem och säga att dem skulle komma och hämta mig, jag kunde knappt gå. Stod dubbelvikt när jag ringde dem.. Det var inte kul
    Innan barnen hade jag likadant. Jag spydde, hade frossa, brände sönder magen med vetekuddar. Jag ville verkligen DÖ. Va så nära att sticka kniven i magen Det var smärta!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Ogabinne skrev 2009-11-27 11:40:12 följande:
    Är det någon som vet varför Moonwalk tillägnades Fred Astaire?
    Vet inte riktigt.. Men jag vet att MJ gillade Astaire som liten. Brukade leka han
    Det finns en bild på MJ o Astaire i boken. Står väl kanske längre fram i boken
    Jag kom inte så långt i mitt läsande igår.. Sambon var så tjatig, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael