• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-26 23:53:00 följande:
    Jag kollar ju inte på tv längre. Men den här serien finns på nätet så jag brukar kolla där.Jag tycker dock inte det värsta är när de tar i, utan när de säger att de bara vill dö och ge upp...det är inte utan att man blir lite nervös för det Men jag är inte rädd för att föda barn tror jag, bara nervös. Det är ju en sådan naturlig grej.
    joo, men man ser ju deras smärta i ansiktet och jag avskyr smärta.. Så nervös är jag oxå och jag vet inte alls hur det ska sluta :O jisses
  • Bevabus

Vi har ju paus nu ju BooBoo sover! Vi hade inte tänkt ta en längre paus än så.

Brooke skrev 2009-11-26 23:53:44 följande:
    Inte TA paus från varandra, nej nej, nu är för fan min vardag.. Då jag inte har något och göra.. Blir väl mindre sen när man hittar ett jobb.. men ändå! komme rinte lämna er fasten jag börjar jobba
  • Bevabus

det slutar med att man får en unge

Brooke skrev 2009-11-26 23:54:46 följande:
    joo, men man ser ju deras smärta i ansiktet och jag avskyr smärta.. Så nervös är jag oxå och jag vet inte alls hur det ska sluta :O jisses
  • Bevabus

JAAAA MINA PENGAR HAR KOMMIT!
    Det är visserligen mitt i natten, men nu ska här beställas prylar!

• Bevabus

BooBoo - beställde du din Michael Jackson box från den hemsidan som du länkade till mig? typiskt att dom vill ha kort :/ då måste jag be mamma betala först, så får jag ge henne pengar sen

• Bevabus

nej nu blir jag lite sur...det enda jag har lyckats beställa är första säsong av true blood! det andra måste jag ha visa-kort för eller så krånglar hemsidorna

• Bevabus

sitter här och halvt gråter nu...dels av frustration och dels av trötthet
    letar desperat efter NÅT att köpa!!!! när jag äntligen hittade en supersnygg vinterjacka så fanns det inget sätt att beställa den online trots att det stod att man ska kunna göra det!!!!!!!!!! så då mejlade jag butiken..
    nu är jag på jakt efter pyjamas och underkläder!

• Bevabus

Åh fy fan, nu har jag beställt två nattlinnen som jag är jättenöjd med....men jag skulle sovit för länge sen...
    Måste upp vid 10:30 imorgon. God natt

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael