• Bevabus

All we want for Christmas is Michael

Här är den TREDJE diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv. En ny tråd skapas när julen är utflugen

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-28 22:33
    Våra tidigare trådar!
    Vi som sörjer MJ - 12207 inlägg
    We are the Billie Jeans - 13598 inlägg

• Svar på tråden All we want for Christmas is Michael
  • mona83

Nej jag ska nog oxå lägga mig, vem vet man kanske lyckas somna skapligt för en gångs skull

Go natt

• Bevabus

ja vi är helt enkelt FÖR coola för varandra....
    god natt!
    (jag sätter mig o pluggar en stund,sen hoppar jag också i säng )

BooBoo skrev 2009-11-26 22:26:45 följande:
    Vi kanske borde ta en paus från varandra
  • Bevabus

Sitter och kollar på "Jordmødrene" nu. Sån himla bra serie tycker jag, men ibland ser det så hemskt ut när de föder barn! Och man tänker "fy fan, ska man verkligen behöva gå igenom det där??"...men så ser man hur lyckliga föräldrarna blir när mamman får upp barnet i famnen och nästan alla gråter det känns ju som att det är värt det..

• Bevabus

nej vadåra?

Brooke skrev 2009-11-26 23:35:36 följande:
    ÄR ni inte riktigt kloka :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-11-26 23:37:11 följande:
    Sitter och kollar på "Jordmødrene" nu. Sån himla bra serie tycker jag, men ibland ser det så hemskt ut när de föder barn! Och man tänker "fy fan, ska man verkligen behöva gå igenom det där??"...men så ser man hur lyckliga föräldrarna blir när mamman får upp barnet i famnen och nästan alla gråter det känns ju som att det är värt det..
    mm ibland på eftermiddagarna runt halv två så är det ju förlossningskliniken, kollar dock aldrig med ljud.. dock brukar jag sitta och läsa och glutta lite, brukar kolla på Jon, Kate och åtta barn. som är efter det, och när jag ser kvinnorna ta i så dem spricker tänker jag, "men gud ska jag klara av det där?"
  • Bevabus

Jag kollar ju inte på tv längre. Men den här serien finns på nätet så jag brukar kolla där.
    Jag tycker dock inte det värsta är när de tar i, utan när de säger att de bara vill dö och ge upp...det är inte utan att man blir lite nervös för det
    Men jag är inte rädd för att föda barn tror jag, bara nervös. Det är ju en sådan naturlig grej.

Brooke skrev 2009-11-26 23:50:49 följande:
    mm ibland på eftermiddagarna runt halv två så är det ju förlossningskliniken, kollar dock aldrig med ljud.. dock brukar jag sitta och läsa och glutta lite, brukar kolla på Jon, Kate och åtta barn. som är efter det, och när jag ser kvinnorna ta i så dem spricker tänker jag, "men gud ska jag klara av det där?"
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael