ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Ja, det funkar faktiskt att gråta och tillåta sig vara riktigt ledsen. Tror inte att jag skulle må ok idag om jag hade hållit det inom mig, tur att jag kunde åka hem från jobbet och bara bryta ihop. Och sen ska det bli sååå skönt att slippa hormonerna snart. Bara 10 dagar med progesterontabletter och östrogen så är jag "normal" igen. Ja vi börjar nog se ljuset i tunneln tror jag. Sen åker vi bort på resort i mars en vecka och slappar jag och maken Lääängtar!!! Kollar på hotellet när jag vill trösta mig lite.
www.ving.se/charteraccomodationinfo
Kramar
Villsågärna: önskar dig all lycka till när det snart blir er tur igen och denna gång som första mottagarpar, måtte det bli en massa guldägg!
För mig som är ny i er tråd så är det skönt att se allt stöd och hopp ni ger varandra.
Jag har till och från känt mig så ensam och inte vetat om någon/några som faktiskt lyckats med ÄD...
För mig var IVF aldrig ett alternativ, och när jag läser en del av era långa historier är jag glad att det blev ÄD med en gång - hoppas nu bara att det lyckas :) Vi har försökt få barn i 2.5 år men det är faktiskt mindre än 1 år sen vi ställdes i kö. Anledningen till att det gått så fort för oss är mina 2 underbara vänner som donerat till några av er därute så vi fick komma längre fram i kön.
En fråga till er?
Hur mycket får ni veta om donatorn? Hår/ ögonfärg? Ålder? Osv?