ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Startar om tråden såg att den går ut idag
Här är länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-147/m46314565.html
Hej vänner! En liten fråga bara... Ni mer erfarna på ÄD - vad hade ni för Progynondos när ni gick på HS? Jag tar 2 mg 3 ggr dagligen men har läst att många som gjort ÄD utomlands tar fyra om dagen ist. Hade ju en slemhinna som var 8 mm i tisdags morgon och funderar på om jag kanske borde öka dosen till fyra om dagen nu de sista dagarna inför onsdag för att vara på säkra sidan? HS menade att det räckte med tre om dagen men man blir ju lite osäker då många har andra doseringar. Blir nervös att den inte ska vara tillräckligt tjock. Kanske bara är allmänt nojig och hispig idag men svara gärna om ni har några kloka erfareneter Kramar på er alla!!!
Pirr, pirr... kan inte koncentrera mig på något annat, kan inte äta, jättesvårt att sova i natt. Var tvungen att ta ett glas vin till slut för att somna och jag som bestämt att jag inte skulle dricka nån alkohol veckan innan ÄD... ja, ja... man måste ju sova också för att orka. Maken lämnade sitt prov vid 8/8.30 imorse. Nu väntar vi bara på besked. Kramar till er alla!!!
Vi fick precis besked om att äggen inte räckte Hade varit ett 15-tal blåsor men så många tomma att det blev långt under 10 i slutändan. Bara gråter, åkt hem från jobbet. Det är vårt sjunde misslyckande förrutom alla vanliga månader med mens sen vi började försöka för snart fyra år sen. Vet att det här var en chansning men just nu håller jag på att gå sönder inombords. Vet inte hur jag ska orka gå vidare.... tror att jag måste sjukskriva mig. Efter sex veckors hormonh-vete så är jag så slutkörd både mentalt och fysiskt att jag inte orkar mer nu. Väcker upp så mycket av gamla misslyckanden, vårt sena MA, alla minus, misslyckade ivf:er. Kram
villsågärna: massor kramar här oxå