• kramiiis

ÄD på KS/Huddinge tråd 6

hej på er igen! var ett tag sen jag kikade till er!

hoppas ni mår bra allihop och har haft en trevlig jul och nyår

Nu har jag iaf varit på nybesök på KS och det gick toppenbra. Trevlig läkare, bra diskussion och hon gav mig stort hopp trots att jag gjort 5 ivf och 2 äd. Hon trodde och hoppades att en ny donator kunde göra susen
    Kuratorn ska vi till den 26jan och sen är det bara att vänta igen. Men ändå vi är ju typ pågång.

Hon pratade ngt om provstimulering, men jag slapp det eftersom jag gjort ÄD redan och hon skulle få journalen därifrån bara.

Frågade lite om det här med två mottagarpar, men fick inte riktigt reda på hur det bestäms. Vet ni? Måste man vara mottagarpar 2 en gång? Bävar inför att göra allting och sen inte få försöka ens

nej slutbabblat om mig. Jag måste ju läsa hur det är med er andra oxå.

villsågärna: snart är det dax för er! härligt! kram!

bette, pricken, emmylou m fl, det är så härligt att läsa om era små! det ger en kraft att kämpa vidare.

kram kram på alla

♥Nobody is going to slow me down, I got to keep on moving♥
  • kramiiis

villsågärna: det är agneta vi ska träffa. Jag är mest orolig för min sambo, jag vet ju inte ritkigt hur han tänker alltid och han tycker ju inte om kuratorer.
    Vad frågar hon egentligen? Inboxa gärna om du vill.

kram

• kramiiis
    villsågärna38 skrev 2010-01-14 12:15:19 följande:
    Har inboxat dig
    tack söta
    plupp06 skrev 2010-01-14 12:19:23 följande:
    Kramiis: Tror man oftast är mottagarpar nr 2 vid första försöket på Huddinge. Var orolig att det inte skulle bli något över till oss, men de sa att chansen är stor att det blir det och dte blev det ju Skulle det vara så att det inte blir ägg så det räcker så är man givetvis mottagarpar 1 vid nästa försök.Ang kuratorn så var det ett samtal kring vilka vi är, jobbar med osv, alltså ingen hemsk utfrågning utan ett mycket lättsamt samtal. Jag var nervös innan men nu i efterhand så var den nervositeten helt onödig. Tycker inte du ska vara orolig kramiis för din sambo och samtalet, ni sitter och diskuterar alla 3 tillsammans.
    tack estra!

jag är mest orolig för frågor om min barndom, om mina föräldar och så. För det är pga dom jag varit deprimerad i flertalet år och sjukskriven i 3... orolig för att hon inte anser mig lämlig då
  • kramiiis

tack villsågärna
    är redan toknervös inför det där samtalet...
    behöver lugnande ord

• kramiiis

tack estra sötnos!

ÄD har jag varit mogen för ett tag nu och sambon har hunnit mogna under de två försök vi redan gjort

kanske inte blir så farligt då...

• kramiiis

villsågärna: jag kommer få trombyl utskrivet av HS troligtvis, vi hade en diksussion om det på nybesöket och hon ansåg att det inte skulle skada och att det kan hjälpa men att hon inte lovar. Näe det försår jag oxå... Hon skulle iaf skriva in det i våran journal att vi skulle få det. Annars pressar jag dem igen med lite artiklar som underlag så får väl se hur det blir när vi väl är där. Annars tar jag barnalbyl...

• kramiiis

tack alla för era ord förresten! känner mig inte lika nervös längre

kram på er

• kramiiis

miranda: åhh vad spännande! hoppas de hittar en donator snart!
    kram kram

• kramiiis
    plupp06 skrev 2010-01-21 12:54:49 följande:
    Kramiis: Har du varit på samtalet ännu?
    Imorgon tisdag ska vid dit. {#lang_emotions_undecided} Får se hur det går.

Är så trött på att vänta nu, jag vill göra ett försök nu inte snart eller sen. Men men. Tiden går väl framåt iaf.

Hur är allt med dig och liten?

kram
  • kramiiis

emmylou: tack tack

låter som det kommer bli en mysig dag! *längtar*

villsågärna: tack!
    Det där programmet måste jag ju se. Jag som knappt orkar hålla mig vaken så länge. haha, och inte kan vi spela in heller.

kramar om er alla!

Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6