ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Kram
Bette
Hej på er,
Lördagen har varit slapp och underbar med promenad med maken, bebben och vovven såklart i det fina vintervädret. Inatt sover maken inne hos C, likaså natten som var så det är toppen. C sover bättre och bättre på nätterna, vaknade lördag morgon kl 08:00 och sov från kl 23:00 ca så det är toppenbra.
Ha det superbra allihop och en härlig söndag
Kramar Bette
Hej på er,
Hoppas att allt är bra med alla. Idag skall jag och C gå på promenad/fika äta lunch med en kompis och hennes lilla kille, det blir trevligt. Det blir långpromenad idag, det blir superbra det. På torsdag skall vi på två månaders kontroll. Imorgon fyller maken år och då skall jag, maken och C iväg och äta myslunch och promenera och bara ha det allmänt trevligt.
Hur många gånger/dag ammar ni? Jag ammar 6 gånger/dag, det verkar bra.
De två morgnarna som maken matade lilla killen hade jag sprängfyllda bröst när jag vaknade kl 10:00, jag pumpade ut och sedan så matade jag C också så nu har maken ett mål som är infryst till nästa helg, en morgon på helgen har maken lovat att han skall mata C, helt underbart tycker jag.
Ha en superbra dag allihop
Bette
Hej på er,
Idag fyller maken år så vi ska iväg och äta lunch hela familjen och bara mysa. C har just blivit bytt på och så har han fått sitt första morgonmål lilla gubsen. Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig dag.
På torsdag skall C och jag på två månaders kontroll, träffa doktorn och så där, det blir bra, mäta och väga. Ska bli kul och se hur mycket han väger och hur lång han är.
Bette
Hej på er,
Idag är det tvåmånaders kontroll och sedan en fika med en kompis och hennes lilla i Kista. Hoppas att det är bra med alla, C har just vaknat och fått sitt morgonmål samt ny blöja såklart. Inatt har han sovit från 22:20-07:20 i ett sträck så det är toppen.
Ha en superbra dag
Bette