• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • metste

Oj har nog läst lite slarvigt men nu såg jag vart vi skulle mötas

• Elinsmamma
    metste skrev 2009-11-24 21:33:21 följande:
    [citat]
    Oj har nog läst lite slarvigt men nu såg jag vart vi skulle mötas
    [/citat

Toppen tjejer, då ses vi!!
  • metste

Tack för idag det var trevligt, det får vi göra om! Nu sitter jag o slötittar på bonde söker fru......jag vet inte det mest intressantaste programet men men :)

• lindamit

Tack själv! Det tycker jag absolut att vi ska göra.
    Har också tittat på Bonde söker fru haha, är såld på varenda serie just nu känns det som ;)

Hör av er när ni vill ses igen!

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-25 21:11:03 följande:
    Tack själv! Det tycker jag absolut att vi ska göra. Har också tittat på Bonde söker fru haha, är såld på varenda serie just nu känns det som ;) Hör av er när ni vill ses igen!
    Det var jättetrevligt idag, det är ju andra veckan vi ses så varför inte fortsätta redan nästa vecka igen..=)))
    Det blev inga serier tittade på för min del idag, åkte och tränade och spelade bra musik i bilen...och blev trött och glad...
  • HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-25 22:51:27 följande:
    Det var jättetrevligt idag, det är ju andra veckan vi ses så varför inte fortsätta redan nästa vecka igen..=))) Det blev inga serier tittade på för min del idag, åkte och tränade och spelade bra musik i bilen...och blev trött och glad...
    Sluta va så duktig!!! Haha, nä men du får nog träna lite för mig med jag vet inte när jag ska komma igång själv igen..
    Jag tyckte också det var jättetrevligt även fast jag inte kunna stanna hela fikastunden! Nästa vecka åker vi till Gotland, jag har min familj där och vi ska inte fira jul där så då åker vi nu i stället. Åker tillbaka nästa söndag så nästnästa vecka kan vi igen. Är det någon som har tråkigt och inget att göra imorgon däremot ses jag gärna.
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-26 08:45:46 följande:
    Sluta va så duktig!!! Haha, nä men du får nog träna lite för mig med jag vet inte när jag ska komma igång själv igen.. Jag tyckte också det var jättetrevligt även fast jag inte kunna stanna hela fikastunden! Nästa vecka åker vi till Gotland, jag har min familj där och vi ska inte fira jul där så då åker vi nu i stället. Åker tillbaka nästa söndag så nästnästa vecka kan vi igen. Är det någon som har tråkigt och inget att göra imorgon däremot ses jag gärna.
    det är ingen fara Helena, jag är typ duktig 1 dag varje vecka..=))
    Mira vill ju leka och inte sitta och fika med en massa tanter...haha...
    Nu sitter jag och tittar på resor till Kanarieöarna, mamma och min syster vill åka dit med Elin och mej, dyrt men skönt..=)
    Idag åker vi till Väsby och roar elins mormor lite.

Hade välrdens ångest igår. Elin ramlade ner från cafe soffan och det var tur att Mette hade sin fot där som fångade upp henne. Klinkersgolv är hårt..=((((

Ha det så skönt på Gotland!!
  • metste

Frida inte ska du ha ångest det är sånt som händer man kan inte ha 100% uppmärksamhet jämt och man glömmer ibland hur rörliga de faktiskt har blivit.

Helena jag tränar aldrig heller ska också försöka komma igång snart ;)

I dag har jag shoppat, fyndade en jacka på HM, först var det halva priset på jackan sen 20% på alla jackor sen 10% club rabatt så jackan kostade bara typ 200 :) alltid kul att fynda!

Nästa vecka kan jag nog! Men inte måndag eller tisdag :)

• Licens To Kiss

Hej, jag bor i Söderort. Har en dotter på 8 och i Jan är det dags för en till.

Vecka 31 (30+5) och 64 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Elinsmamma
    metste skrev 2009-11-26 16:42:44 följande:
    Frida inte ska du ha ångest det är sånt som händer man kan inte ha 100% uppmärksamhet jämt och man glömmer ibland hur rörliga de faktiskt har blivit. Helena jag tränar aldrig heller ska också försöka komma igång snart ;) I dag har jag shoppat, fyndade en jacka på HM, först var det halva priset på jackan sen 20% på alla jackor sen 10% club rabatt så jackan kostade bara typ 200 :) alltid kul att fynda! Nästa vecka kan jag nog! Men inte måndag eller tisdag :)
    Nej jag vet Mette, men moderhjärtat du vet...och det där dåliga samvetet för minsta lilla mini sak. =)
    Handlade pekbok och en rolig body till Elin igår efter att vi skiljt åt, julklapp eller inte men shopping är alltid kul, beställde lite böcker till mannen i julklapp, har är en bokmal och man måste göra det enkelt för sej.
    Jag kan inte heller mån eller tis, onsdag funkar bra tycker jag.
    Imorgon fredag blir det middag och bio med en tjejkompis, skönt med lite egen tid och i helgen har vi inte nått inplanerat direkt, förut att jag måste fixa Elins garderob, allt ligge huller om buller, nu får jag leta mej till 74:orna. =((( och sätta upp advents grejerna, alltid är det nått.
    Vad ska ni roa er med?
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?