• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • lindamit

Riktigt kul att så många vill komma! Skulle vara bra om alla kunde skriva lite kort på morgonen imorn om hur ni gör så man inte dyker upp själv =)

Hoppas alla sjuklingar kryar på sig!

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-11-16 13:45:21 följande:
    Riktigt kul att så många vill komma! Skulle vara bra om alla kunde skriva lite kort på morgonen imorn om hur ni gör så man inte dyker upp själv =) Hoppas alla sjuklingar kryar på sig!
    Jag loggar in i morgonbitti och skriver en rad...=)
  • Juhanna

Idag var stora tjejen tillräckligt frisk för att gå till dagis men då är jag sjuk istället, så vi kommer inte. Men träffas gärna någon annan gång.

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥
  • HJ81

Linda har du möjligtvis jobbat på Mayday? I så fall har vi jobbat tillsammans!

• Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-11-17 09:46:03 följande:
    Linda har du möjligtvis jobbat på Mayday? I så fall har vi jobbat tillsammans!
    HJ81 skrev 2009-11-17 09:42:01 följande:
    Hej hej, kommer ni idag?
    Hej
    Jag och Elin dyker upp. Har en svart barnvagn och rosa mössa. Om ni ses någon lätt förvirrad så är det jag =)
  • HJ81
    Elinsmamma skrev 2009-11-17 09:53:19 följande:
    Hej Jag och Elin dyker upp. Har en svart barnvagn och rosa mössa. Om ni ses någon lätt förvirrad så är det jag =)
    Haha!

Jag har också en svart vagn, svart jacka och ljust hår. Vi kan ju ses vid trappan som ligger precis bredvid ingången vid tunnelbanan.
  • lindamit

Helena: Ja det har jag gjort! Vad roligt! Men det finns ingen bild på dig så nu blev jag ju osäker på vem du är =) Jag minns en Helena, om det är du jag tror, så visst jobbade vi i växeln på Telenor tillsammans några ggr bla? =)

Frida: Tror alla kommer se lite förvirrade ut haha men vi hittar nog varandra!

Jjuhanna: Visst kan vi ta det en annan gång!

Jag är höggravid, har svart jacka och lila halsduk förresten =) Ses halv ett!

• HJ81

Yes du minns rätt Helena, va kul! Vi får prata med när vi ses!

• metste

Hej! Får man titta in här? Jag heter Mette har två söner en på 2,5 och en på 6 månader. Bor i Bagarmossen och träffar gärna andra mammor. Elinsmamma jag tror att vi pratat på aff ank juni 09? Jag följer gärna med på en träff nångång om man får :) I dag ska jag ta min 2,5 åring och jaga svin vaccin, även min 6 månaders ska få :) Men träffas gärna en annan gång!

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?