Inlägg från: Denebola |Visa alla inlägg
  • Denebola

NO POO, vi fortsätter tvätta utan schampo

Schnauser skrev 2010-01-13 22:46:49 följande:
    Vad mycket kul grejor de har på LUSH. Vill testa många av dem.
    Jag sitter och "fönstershoppar" och dreglar en massa ;) Planerar ett köp snart eftersom jag har rabatt, men jag måste hålla mig lite för att köpa upp hela butiken typ :P
  • Denebola
    Denebola skrev 2010-01-13 22:50:57 följande:
     Är du bara ute efter någon mer spännande i badet än vatten,
    Oops
  • Denebola
    SweetNilam skrev 2010-01-13 23:03:56 följande:
    Jag gjode precis ett smakprovsinlägg i min blogg! Har suttit och dregglat en bra stund nu... nilam-in-toto.blogspot.com/
    Oh, blev inspirerad till att göra det samma =) Får se när jag har tar mig tid :P
  • Denebola
    Mamma Freja skrev 2010-01-14 00:21:31 följande:
    Nej, enbart aloe fungerar inte alls.. De e gansak många som håller med i den saken, men tasta att blanda.. :)
    Det ska jag lägga på minnet =)
  • Denebola
    Björnmossa skrev 2010-01-14 01:10:13 följande:
    Lush har en kokosdeo i puderform som jag tycker du ska testa.
    Måste bara fråga hur en puderdeo funkar... Det känns som om det bara skulle bli damm överallt, förutom i armhålan :P Hur får man på den? =)
  • Denebola
    Cybele skrev 2010-01-14 10:54:53 följande:
    Jag har egentligen ingen aning men jag har Lushs "karma dusting powder" som jag tycker luktar fantastiskt gott och det funkar lite som talk. Jag brukar ta lite i handen och stryka på handleder, hals och lite på övre bröstkorgen (eftersom det är mer som perfym än deo). Det brukar inte komma alltför mycket utanför och jag antar att deras deo funkar på samma sätt. 
    Mamma Freja skrev 2010-01-14 11:20:34 följande:
    Läste om kroppspudret som Cybele har och det stod att man skulle använda en puff (troligen för att inget ska gå till spillo) så de kanske e smidigaste sättet med deon också..
    Okej, tack =)
  • Denebola
    SweetNilam skrev 2010-01-14 15:26:20 följande:
    Så härligt! Visst är det lätt att jobba med picasas collage?! jag fick inte med ens 5+5 av de produkter ja ville ha med på kollaget, för min printscreen lade av... men men. Det ser såå härligt ut! Man bara undrar hur allt luktar och känns på krpóppen.. *drömmer mig bort*
    Det var lätt när jag kom på det :P
    Jag högerlickade, valde öppna i Paint, och sparade som en bild där, tog inte printscreen.
    Hej OT!

Ska bli kul att fara ner till affären och testa och känna och lukta =)
  • Denebola
    Björnmossa skrev 2010-01-14 16:28:35 följande:
    Antar att den är lite som deras Powder Dust i konsistensen. Det är lite fett så det dammar inte farligt, jag tar lite i handen och stryker på. Ungefär som med bakpulver om du har provat det. Lite dammar det kanske, svårt att säga, förvarar den på samma hylla som mitt dammiga puder
    Okej, jag tänkte att om man ska "strö" på det, så säger det bara *floff* och så är man, kläderna och badrummet täckta i pulver :P
  • Denebola
    Cybele skrev 2010-01-14 18:22:19 följande:
    Då måste man tycka att kokos luktar gott! :)
    Antar att man måste det :P
  • Denebola

När vi ändå är inne på deo så kan jag säga att jag tycker att Rosenseriens funkar jättebra!

Svar på tråden NO POO, vi fortsätter tvätta utan schampo