Jag har under de senaste 12 åren enbart varit tillsammans med utländska tjejer. Dels för att jag tröttnat på de svenska dryga tjejerna som tror dom är prinsessor etc.
Jag har inget över för thailändskor, bara därför att jag gillar kvinnor som är kvinnor, inte sk kvinnor somser ut som små pojkar, därav inte sagt att de ska vara storväxta, nej tack, kvinnor ska ha former, kurvor, bröst och kunna föra sig...
Jag har haft förhållande med att antal rumänskor (helt fantastiskt), bulgariskor, portugisiskor, en halvrumän i usa, och latinskor (chile, elsalvador och peru), nu är jag gift och har barn med en afrikansk kvinna.
Jag är svensk och jag ser bra ut, jag har haft många många förhållanden med svenska tjejer förut, så kom inte med att det är fula killar som söker sig till utländska tjejer. Det finns andra anledningar, utländska tjejer respekterar sin man, de älskar sex, de tycker om att ta hand om sig själva och hur de ser ut, även efter de fött barn, många svennebrudar slutar här och bryr sig inte mer, sedan bossar de vidare över sin man.
Allt beror på hur man är uppfostrad, hur har man levt? Detta är till grunden för hur man beter sig mot sin man/medmänniska.
Beskrivningen "svennebrudar"måste nog inkludera även usa, canada, england, och resten av skandinavien. Ni har mycket att lära av utländska tjejer, åk till medelhavet, dansa, skaka på rumpan, dna:et kan ni tyvärr inte ändra på.