BF Januari :-) del 3
Skulle sy massor sista veckorna innan sonen kom så kikade han ut 3 veckor för tidigt så denna gången får jag väl sätta fart ännu tidigare
Lycka till!
Gick profylaxkurs inför förra förlossningen o jag vet inte om jag klarat mig utan den om jag ska va ärlig. Jag biter oftast ihop när jag blir nervös eller får ont o låter bli att andas... typ hos tandläkaren... Men med denna förberedelse o bl a krystteknik osv så underlättade det enormt. Jag kunde däremot inte sluta profylaxandas när allt var i rullning så jag gjorde det även i lustgasmasken mot barnmorskornas vilja...
Jag har bakat en långpanna med snoddas/kärleksmums/mockarutor o 30 muffins idag. De ska ha föräldrafika på dagis i morgon o nu är jag heeeelt slut...
Har inte hunnit kika in på en dag o det skrivs massor - härligt!
Usch då... kommer flunsan nu? Vill vi ju inte!
Jag skulle ha vaccinerat mig med första dosen på torsdag då jag skulle till BM på en redan mkt sen v.25 träff men fick boka om den tiden då vi fått en akut tid hos en läkare på Ackis med sonen. Vi tror att han har ytterligare ett problem o inte kan äta fast mat... han äter gröt, välling, spagetti o köttfärsås osv men inga bitar eller torr mat, inte ens makaroner. Risken finns i samband med de övriga missbildningarna han har men har inte hunnit kolla det än o han har ju fått i sig mat men nu verkar det rätt illa... Tack o lov så ringde de mig i morse (mailade igår) o hade en tid redan klockan 14 på torsdag... exakt samma tid som jag skulle vart hos BM...
Jag har lite besvär av tt det svider ngt helt enormt i vad som känns som livmodertappen... ngn som har ngn aning om vad det kan vara?!
Grattis till alla lyckade köns UL!!! Vad skoj!!!
Härligt att höra
Det verkar bli många flickor i början på året.
Klart man ska bada i bikini fast man är gravid!
Jag får dock hålla mig till min tjockis-baddräkt då jag har så mkt bristningar som jag inte så gärna visar upp...
Jag har så enormt mkt sammandragningar nu, de tar i ordentligt o pressar neråt.
Sen har jag kvar den svidande känslan i tappen... jag är inte så sugen på att få bebis än Även om man på ett sätt vill att det hela ska va över o hon är här...