BF Januari :-) del 3
Kör nog på samma igen... men tänker inte vänta lika länge med EDA'n dock...
lindaha - synd att du inte fick tag på julmust! Men det ser ut att lussebullarna räcker till i morgon va De ser ljuvliga ut!!!!! Tur att jag har så mkt annat jag "måste" få gjort så jag har inte ens tid att prioritera bak... annars hade jag satt igång i morgon efter att prinsen kommit på dagis.
Ska få besök i helgen o idag har jag banne mig shoppat mer eller mindre hela dagen :-P Har massor att göra i morgon - o fruktansvärda foglossningssmärtor, blodtrycksfall o börjar få svårt att andas, blir många korta andetag.
Jag HATAR verkligen julmust... men nu - bara för att ni skriver om det blir jag sugen också haha... så dumt!!
Fast att mäta magens omkrets säger väl inte så mkt... det är väl i så fall i jämförelse med startmåttet? Alla har ju verkligen olika omkrets innan graviditeten....
Jag har ingen koll på mitt startmått denna gång men jag har nu 119cm vid naveln...
Jag var inte smal innan men jag var inte fet heller... Synd att jag aldrig mätte innan denna gången Var petnoga med det förra...
I dag har jag en riktigt dålig dag... har verkligen inte tagit i alls men grät floder då jag gick från dagis. Har haft någon liiiten dust med sonen o känner mig som världens sämsta mamma. Mitt tålamod finns inte kvar o mina känslor o nerver ligger utanpå kroppen. Tror som tur är att jag ändå lyckats hålla minen så han varken märkt min brist på tålamod eller att jag var ledsen. Men det är inte skoj att gå ut från dagis o mäta andra mammor/pappor med barn o gå o böla som en gris... får nog börja använda solglasögon...