Inlägg från: hannapanna80 |Visa alla inlägg
  • hannapanna80

BF Januari :-) del 3

sitter här och tycker synd om mig själv och äter skumtomtar!!!

• hannapanna80

alla är ute och roar sig... jag har tråkigt!! min sambo umgås bara med sin älskarinna, verkar glömma bort mig.. och jag antar att jag är lite extra känslig, jag vet ju att jag kan hantera älskarinnan, men men det handlar nog om att vi inte har sex ...

ja innan ni sätter något i halsen så är det bilen som är hans älskarinna =)

• hannapanna80
    BubbelGuppie skrev 2009-12-18 21:21:31 följande:
    sexlöst är ju inte kul... har faktiskt köpt lite sånna privata julklappar till mannen som inte får öppnas bland släkt och barn fast här är det iofs inte sexlöst....fast man känner sig ju inte direkt sexig när man är i 9:e månaden.. iallafall inte jag..
    ont i alla delar... sexlusten är död.... vet faktist inte hur jag ska få upp lågan igen.. skittrist... här hjälps det inte med mysiga pressenter.. skulle behöva slappna av.. riktigt supa till.. hahahaha och jaa det får jag ju inte..
  • hannapanna80

rena rama cirkusen!!
    jag har råkat ta fram FULA kläder till min dotter, hon tjuter i sitt rum som om jag hade tagit hennes lördagsgodis.. Jag är en elak mamma!!!! Måste vara så att flickor har mer vilja än pojkar!!!

Vilken tur att jag ska ha ytterligare en flicka =) hihihiii

• hannapanna80

känns som det enda jag gör är att stonka klaga och ojja mig..
    blir trött på mig själv...

håller på att göra julgodis.. drar mig för att börja med knäcken... är ju så tråkigt att stå där vid spisen och röra om... uj uj

• hannapanna80

sitter fortfarande i morgonrocken =) jag borde skämmas?? Men jag vet att om ca en månad kommer jag knappt att hinna duscha =)

Jag börjar känna efter nu, det är bara en månad kvar och då ska jag vara redå, uj uj jag ligger helt plötsligt vaken på nätterna och riktigt oroar mig för att jag inte ska vara redå, att jag glömt bort hur det var att vara mamma till en liten bebis.. uj uj

• hannapanna80

visst är man nu lite avis.. är med ganska trött på att vara gravid, vill se min lilla skitunge!!

står nu elva på kvällen en söndag och steker köttbullar!!! Men de måste göras innan jul så varför inte i kväll!!!

BF 13 Januari skrev 2009-12-20 21:45:45 följande:

Hoppas på en god natts sömn här hemma också, sambon jobbar så jag slipper att bli knuffad på inatt pga. mina HÖGA snarkningar! :DSov så gott!
    Min karl har börjat sove med mp3 ljudböcker i öronen om nätterna.. det är inga små snarkningar jag drar... plus att jag är igenomförkyld antar att det inte gör saken bättre
  • hannapanna80
    LilaRos skrev 2009-12-22 07:58:27 följande:
    Malin Guin, lycka till!Börjar bli riktigt irriterad. Ska logga in på fk men jag får inte faram mitt BankID!Har bara använt det en gång så jag är inte så haj på det.. Men i säkerhetsprogrammet är det tomt. Det ligger inget där.Sökt igenom datorn flera ggr men det hittar ingenting.. Ska man behöva spärra det och bestlla nytt eller? Gaah.. blir galen!
    jag fick fixa nytt bankid i går, det var oxå tomt på rullraden, men på swed kunde man ha tre olika bankid i gång samtidigt så.
    själv är jag inne på försäkringskassans hemsida stup i kvarten för att få se om de ska godkänna en högre föräldrapenning än 180 kr per dag. Dock har det varit på sambons dator där jag har mitt andra bankid.
  • hannapanna80

Licens To Kiss skrev 2009-12-23 10:32:58 följande:

Nåt jag har börja fundera på är att under ultraljudet fick jag och dottern lyssna på hjärtat. De låg på ynka 117 i min. De tyckte BM var bra. Hos BM på mvc ligger de på mellan 140-150. Är det lägre på ultraljud?
    bebisen kanske sov just då när de kolla hjärtljuden??
    när jag gjorde ul på tittut så låg hon mycke lägre i hjärtljuden med, men hon låg och dåsa då. Tror inte du behöver oroa dig, de kollar ju igenom bebis så noga på ul =)
  • hannapanna80

Licens To Kiss skrev 2009-12-23 10:28:43 följande:

Nu har jag gått upp efter jäkligt störd sömn. Dottern har fått behålla vatten så de är på bättringsvägen. Hon sover nu.
    Jag hatar magsjukan!!! det har varit det enda posetiva med att jag varit totalt under isen med min förkylning i över två veckor, min dotter har inte varit på dagis så hon har inte hunnit blivit smittad denna jul,
Svar på tråden BF Januari :-) del 3