Inlägg från: hannapanna80 |Visa alla inlägg
  • hannapanna80

BF Januari :-) del 3

var länge sedan jag var här och pratade!!!
    jag sitter STÄNDIGT på tradera!!! Jag bara leter efter ursäkter att få köpa en massa söta bebissaker!! Så för att inte göra det försöker jag att bara köpa kläder till min dotter. men i dag la jag mitt första bud på bebiskläder, en overall i stl 56. En stolek som bebisen inte alls kommer kunna använda så länge men jag kunde bara inte låta bli. Och nu när jag läser att det är fler som inte kan låta bli att shoppa kläder... ja då är det väl nästan så att jag med kan fortsätta vaa?????? =)

• hannapanna80

Jucea:

jag har mestadels haft användning för bodys och sedan byxor till. sparkdräkter har aldrig riktigt varit min sak. Älskar allt i velor.. det är mysigt och mjukt..
    och jaaa jag vann budgivningen på tradera.. lite stolt känner jag mig, jag sparade iallafall 150 kr på att inte köpa overallen på lindex utan istället köpa den begagnad på tradera!!! OCH det är ju helt klart en anledning till att fortsätta shoppa på tradera =0)

• hannapanna80

jucea

älskar bodysar hade en jäkla massa av dem i olika stl. köpte dem aldrig som sett så det gick alltid att kompinera större eller mindre st av bodys med byxor..
    Jag lyckades att faktist inte köpa mer på tradera i dag,,, lyckades slita mig.. men om det skulle bli ett könsul och jag får reda på kön... ja då kanske jag köper i hjäl mig...

vermillion
    guuud så sött, åå vad jag vill veta vad det ska bli för kön på bebbe så jag kan börja köpa annat än könsneutrala kläder i större stl.. just bara för att det är så jäkla kul..
    förra gg jag var ho barnmorskan fick jag ett sockervärde på 9´0 och fick hinka i mig det sötsliskiga snusket.. men det visade sig vara för att jag minuterna innan hinka i mig drickyogurtetn jalla jalla!! för det visade ett normalvärde på testet!!! så jag tror med att jag kanske möjligtvis borde tänka på vad jag äter... min dotter var ganska stor.. kjag var stor min sambo var stor.. antar att chansen att få en liten bebbe är väldigt liten!!!

• hannapanna80

jucea

det är verkligen 6 år sedan jag hade en spädis .. och jag kommer bara i håg att bodys var jättebra.. men har någon tanke där bak i huvvudet att hon växte som en tok . men att byxorna hängde med bra länge

• hannapanna80
    Rosen123 skrev 2009-10-18 09:33:28 följande:
    Hej!Jag tänkte kolla med er andra i tråden om jag bara är normal eller man bör kolla upp det.Jag är i vecka 26 nu och det började i förra veckan med att jag var förstoppad i flera dagar. Efter att ha tvingat i mig katrinplommon och peppakakor i massor (noja om man slukat 2 stora burkar på 2 veckor!? ) så har det nu totalvänt och jag har varit tvungen att springa på toaletten flera gånger varje dag nu torsdag-söndag.Är det normalt?
    den helomvändningen har jag med varit med om.. dock åt andra hållet... och det med två dagars mellanrum. blir inte klok på magen... men det är ju bara att se glad ut... man ska visst känna att man är på smällen =)
  • hannapanna80
    Fangoria skrev 2009-10-21 09:14:00 följande:
    Hej! Jag vet inte om jag gått med i denna tråd tidigare eller om jag bara kikat in och läst lite då och då....men vi har BF den 22:a Januari med 2:a barnet, har en liten kille född Oktober 2007 sen tidigare. Kan man va med här?
    har lyckats pricka in 22 januari med.... med min andra . men min första flicka är född 04...
  • hannapanna80
    LilaRos skrev 2009-10-21 09:27:57 följande:
    I går var vi på ikea och kööpte diverse sker till bebisen. När vi kom till punkten täcke och kudde var allt ikea hade rekmenderat från 12 månader.Jag har hört lite olika bud gällande kudde, om spädbarn ska ha det eller inte.Men täcke?Personalen menade på att man brukar ha en filt eller endast lakan till ett städbarn.Men endast lakan eller en tun filt borde ju bli kallt på vindern?
    själv har jag funderat lite på de där sovpåsarna .. i stället för ett varmt täcke!! någon som testat dem??

www.barabus.se/sovpasar
  • hannapanna80

jag har under många år haft riktig julångest och önskat mig bort i från julen, kan ha med riktigt dåliga relationer med sin familj.

Men förra året började det vända, kan ha med att man flyttade till lilla storvik skaffa sambo och fick hans familj på köpet!!

Detta år är det helt åt andra hållet går och småler och längtar tills att få julpyssla köpa riktig gran lägga alla julklappar under (som jag redan har köpt=))

• hannapanna80
    trollmamma76 skrev 2009-10-27 08:58:02 följande:
    KL 13:00 ska jag på Tittu UL så spännande att få se bebisen igen och få massa härliga bilder kostar ju men det är ju värt det och en minna för livet oxå.
    gud vad kul jag ska dit den 5 nov och är jätte nyfiken, var det så pass underbart som man inbillar sig???
Svar på tråden BF Januari :-) del 3