BF Januari :-) del 3
Hanna eklof!!!
Min dotter är en kopia av sin pappa,
ska bli intressant och se min nästa dotter, är ju inte heller med samma pappa så man vet ju aldrig.
Tror jag läser denna tråd minst 2 gg per dag, men jag skriver sällan något..
Jag menar , hur tråkig får man vara =)
sitter och funderar på den där kända 2 barnschocken!!! ni som redan har klivit över två barn... var det en chock??? jag börjar bli lite orolig ju närmare det kommer!!!
Denna graviditet har gjort mig till en surkärring!!! Jag tycker så fruktansvärt synd om mig själv.. Jag ser förskräcklig ut!!! jag har förskräckligt ont.. men det värsta jag ÄR förskräcklig... gnällig och neeedig!! skällde just ut min sambo för att han skulle i väg och laga en bil.. Jag menar han slipper ju hemmet ett tag , mig min dotter och så får han umgås med sina vänner.. Medans jag går hemma och har tråkigt och är ANTI!!!!!! HJÄLP!!!!!!
nä nu måste tjurkärringen försöka göra något kul... man kanske skulle försöka klippa till madrassen så den passar i vaggan och bädda den... Jag måste göra något.. Min stackars dotter måtte också vara trött på sin morsa!!!!
Förra graviditeten drack jag två lättöl !! det var nog det enda!! Och suget kom i slutet av graviditeten.
Denna gång har jag drukigt 3 alkoholfria (nästan iallafall 0,5%) öl!!
och längtar till när man kan få ta en öl då och då!! Nu när man har ont överallt och är ständigt förkyld skulle varm glögg från systembolaget sitta väldigt bra!! men men det blir väl blossa då!!!
Drack alltid saftglögg som liten, eller det tror jag iallafall.. det kanske bara var lättglögg, är det svårt att hitta saftglögg?? jag har blivit så sabla sugen på glögg nu med en massa russin och mandlar!!! sådär lagom varm så det känns skönt i hals och näsa =)
jag lyckades sluta röka när jag var gravid förra gången, men det tog säkert 2 månader innan jag helt lyckades. Jag tjöt hela sommaren och tyckte synd om mig själv, men samvetet höll på att knäcka mig så jag klara det, och jag lovade mig själv att jag aldrig skulle pussa min dotter godnatt och lukta så där illa!!! och jag höll det, nu mer än 6 år senare feströker jag inte enns. Att jag i stället vart tjock som en valross ja det är ju en annan sak =)
jag köpte hem glöss nyss värmde på össde på med russin och mandlar...
sitter här och smuttar och läser HÄR blossa 2,2%.. jahaa då har jag suttit här och drukigt alkohol på ljusan dagen.. kanske kan jag tjata till mig en resa till willys i kväll.. ska på teater och titta på min sambos småsyskon som ska spela upp något, och den staden är tillräckligt stor för att ha en willys =)