trollmamma76 skrev 2009-10-16 09:58:26 följande:
Måste bara skriva snabbt innan jag ska iväg till
BM:Min dotter igår kväll somnade (vart lite gnällig sen jag hämtade henne)Helt plöstligt vaknar hon och bara gall skriker,helt hysteriskt och inget hjälpte henne för att trösta Tänkte om hon hade ont i magen skulle känna men fick inte göra det och hon bara skrek,gjorde så ont i mitt hjärta när en liten skriker så hårt och man inte vet riktigt vad det är.Så började jag tänk om det är blindtarmen och skulle klämma och känna,för det är fraligt för dom små att få det,det brister fortare än för oss vuxna.Efter en halvtimme somnade hon snyftandes och fick ligga bervid oss men jag blir så förvirrad och rädd när man inte vet riktigt vad det är och maken började packa väskan fall vi får åka in och så sa han ring dagmamman och fråga fall hon hade bajsat idag,brukar alltid fråga det men glömde just igår att göra det.Allt lugnade ju sig och hon fick ut lite gaser men stackars dom små när man ska ha så ont och dom själva inte vet varför.Hon är 2 år.
Usch vad hemskt! På så sätt ser man fram massor till när de kan berätta direkt vad som är fel!
Har så med sonen ibland, o oftast beror det på just magen...
Hade hon ngn feber? Hur mår hon idag?
vermilion skrev 2009-10-16 09:44:35 följande:
Så där blir jag med. Om jag har varit stressad och låtit lite grinig på sonen fast han inte alls förtjänar det så är jag på väg att böla när jag lämnar honom på dagis, man känner sig så usel. Fast jag brukar klara mig hem innan jag börjar tjuta!
Inte bara jag då... ser faktiskt fram emot då jag inte är gravid längre... av flera andledningar iofs men mkt pga slippa de där j*a extra hormonerna... de behövs verkligen inte
trollmamma76 skrev 2009-10-16 09:35:48 följande:
Tror att jag håller pån att tappa vetet..Har fyra barn sen innan och har faktiskt aldrig oroat mig så mycket om plöstligt spädbarns död inte haft någon babyvakt eller andningslarm..Men nu,nu är jag helt nojig att något ska hända,fan man ska inte läsa andras berättelsen om förlorat barn mm när man blir så här..
Är också mkt mkt mer nojjig denna gången... men försöker absolut låta bli att läsa om tråkigheter! Försök låta bli dumma saker nu!
Jag har börjat få så j*a svårt att andas... Har som ett tryck över skuldrorna o lungorna o tar pyttesmå andetag hela tiden... det är sååå jobbigt. Blir helt slut o snurrig i skallen av det, är som om jag hyperventilerar nsätan - konstant...