EMTP skrev 2009-11-13 15:22:37 följande:
Tesan L: Oj, måste vara både spännande och skrämmande! Håller naturligtvis tummarna för att allt ska gå som det ska och att bebisen mår bra när den än bestämmer sig för att kika ut.
Tack! Vi har goda förhoppningar om att bebisen ska må bättre än de flesta prematurbarn då våran ligger lite i överkant tydligen vad gäller vikten.I söndags vägde den ju 1700
Och just vikten är tydligen himmla viktig. Haha, nu var jag fyndig... VIKTIG!
Aalexandra skrev 2009-11-13 16:08:29 följande:
Tessan L nu har jag hunnit läsa inlägget i din blogg. Jag förtår att du måste vara väldigt chockad, men tack o lov är du på rätt ställe nu. Jag håller verkligen tummarna för att allt löser sig till det bästa.Men tänk nu får du snart snusa på din lilla
bebis.Skönt att mannen hann hem innan något mer hände, antar att ni verkligen behöver varandras stöd just nu.Jag hoppas att du tittar in ibland och uppdaterar oss.LYCKA TILL med allt nu
Javisst ska jag försöka titta in. Jag har ju en hel del tid att slå ihjäl, eller hur man nu brukar säga. Men framför allt kommer jag nog att uppdatera i min blogg. Min familj och släkt uppe i norrbotten är såklart väldigt angelägna om hur det går så jag tänkte försöka skriva flitigt där för att slippa sitta i telefonen hela dagen.