-
vad heter din blogg?Mamma Tes skrev 2009-11-23 21:02:15 följande:Vad gulliga ni är som engagerar er! Nu är första försöket igång, med gel. Lär inte hända mer inatt. Jag har uppdaterat bloggen idag om hela förloppet.Kram på er!
-
-
vi har oxå snackat lite om namn här hemma.. Ja ändrar mej hela tiden när de gäller flicknamn men ja har ellr vi har hehe ja fick bestämma.. Så kom vi i alla fram till att blire en flicka så blir hennes namn Joleene Isabelle och blire en pojke så har vi inte kommit riktigt överens.. Min sambo vill att han ska heta Akilles men njaa.. ja vet inte.. isåfall blire Akilles Östen hehe.. så vi får väl se
i 3 nätter nu så har ja drömt om att ja föder en liten pojke.. kanse de ligger en pojke där inne, vem vet.. men att ja drömme r så här ofta om förlossningen är ovanligt för mej.
Men i alla fall
Flicka: Joleene Isabelle ( isabelle efter min mor)
Pojke: Rasmus, William ellr Akilles o sen andra namn Östen (efter sambons morfar) -
Underbara ungar skrev 2009-11-24 11:58:29 följande:
Så lite så Här inne hjälper vi varandra vet duhehe tackar... hur går de för dej nu??.. läste precis bloggen.. -
Nej vad kul!!! STOR GRATTIS!! skönt att höra att allting gick bra. Vila nu gumsan..Euphoria85 skrev 2009-11-24 13:20:27 följande:klockan 05:18 kom ettan utoch klockan 05:31 kom tvåannu är jag mamma :)vi mår bra och killarna kämpar på, ettan andas själv och jag är så, ja jag vet inte, lycklig och totalt slut :))det var en upplevelse!dom är så söta, och har en massa mörkt hår :)vikten ligger på ca 1.5 kg och det är det ända dom mätt änsålänge, resten checkar dom av de närmsta dagarna :)dom fick stanna till fulla 31 veckor i magen så sängläget har ju verkligen gjort susen :))
Tänk Forumets fgörsta bebisar är nu födda.. nu blire bara mer spännande för oss alla andra ... gud vad roligt.. Grattis igen -
Grattis Tesan!!1
Gud vad roligt.. nu börjar de komma bebisar =D. hoppas lillan o du mår bra -
Var till Bm idag. Min mage har inte växt nånting sen förra gången o de var 4 veckor sen ja var dit. Så ja ska få gå på tillväxt ultraljud på tis för att se om bebben växer som h*n ska.. dom trodde att de kunde bero på influensan. Känns inte positivt alls ju.. ja är otroligt orolig eftersom de inte har hänt tidigare. Så vi får hoppas att de ser bra ut på tis
-
ja bebben låg på ett märkligt sätt om man säger så, de mesta av kroppen ligger ju på höger sida, alltså ryggen emot om man säger så. Men huvudet låg neråt o de var väldigt rörligt fortfarande, men de plana ordentlig så hon frågade mej om ja ville göra ett tillväxt ul o de kändes bäst så för mej själv om man säger så. T.om sambon blev orolig här hemma.. Ja de var samma Bm så de var därför hon frågade mej o såjeng skrev 2009-11-26 16:02:30 följande:Ellen,Det kan också bara vara så att det börjar bli dags för magen att plana ut nu, och att bebisen har bytt läge!! Var det samma bm som mätte? För annars kan ju en sån sak påverka också! Min bebis lär fetta på sig rejält nu, men mitt sf-mått har ändå planat ut ordentligt på sista kollen!Skönt att du iaf får gå på en tillväxtkontroll!
-
ojdå.. kanske dax ellr?FrökenSara skrev 2009-12-14 18:45:50 följande:Jag har haft sammandragningar/förvärkar hela dagen! Känns lite mer nu så här på kvällskvisten. Inget roligt ju!
-
Alltså hur mycket har jag missat här??
hur många är de som har fått bebis??
GRATTIS TILL ER ALLA SOM FÅTT BEBBE!!! HOPPAS NI ALLA MÅR BRA -
asså jag säger bara så här.. ja har blivit beroende av.. håll i er nu... ISBITAR, jag gör iordning sånna där iskuber varje natt o sen äter ja upp dom dagen efter o gör nya, fixar sånna minst 3ggr om dan.. äääälskar isbitar hahaha... de är i alla fall nyttigt hahaha
-
grattis emtd!!
-
God Jul!!
hoppas ni får en riktig rolig jul... -
mitt sf mått är 32 nu o ja är i v. 38.. så min mage är liten ändå men den ser större ut
-
lycka till för er som är på G nu
15 dagar kvar nu bara, men ja känner ingenting än så länge, så de blir nog en 2010 bebbe ändå..men ja börjar längta ihjäl mej nu hahah.. vill att min älskade lilla bebbe ska komma nu -
Super grattis till er som fått bebbe
själv är ja så nervös.. även fast de är 2 veckor kvar.. jag är nervös varje dag o fgörsöker känna efter varje dag. vill att våran bebbe ska komma nu. -
grattis grattis till pojk...MeAndMyBoys skrev 2010-01-07 19:47:44 följande:hejsan. nu har min pojk kommit ut... han föddes den 5 januari med kejsarsnitt på morgonen och nu när jag kommit hem så minns jag ingenting av denna tid. Han sover hela tiden, hinner knappt äta innan han somnar igen. i morgon är han 3 dygn och då ska han väl börja äta ordentligt, alltså få den där hungern... snälla lite info om hur den här första veckan kommer se ut.