Inlägg från: Ellen 20 |Visa alla inlägg
  • Ellen 20

BF Januari :-) del 3

dom tyckte ja skulle äta alvedon o försöka vila, skulle de inte gå över så skulle ja höra av mej igen. men dom ville helst inte ta in mej nu med tanke på att jag är sjuk

• Ellen 20

Hejsan alla tjejer.

Jag vill bara berätta att ja är på väg in till sjukhuset nu, för dom tror att ja kan ha mer än en vanlig influense, ja måste åka in med munskydd så ja inte smittar någon. Har legat med 40,2 graders feber i 3 dagar nu. jag hoppas bara på de bästa. varken min BM ellr nån annan har gett mej en kallelse för vaccin, ja har ringt men aldrig fått tag på dom.. så nu måste ja in,. önska mej o barnet lycka till nu

• Ellen 20

Jaa, då har de kommit till mej oxå. JAG HAR FÅTT SVININFLUENSAN!!! även lunginflammation ... men de är inte så allvarligt att ja måste läggas in på sjukhus, ja kommer få käka pencilin i 5 dagar o sen ska ja vara bättre, måste käka pencilin för lunginflammationen oxå i 10 dagar. Men ja smittar inte längre i alla fall för efter en vecka små smittar man inte mer sa läkaren till mej i telefon idag. Men barnen o sambon måste testa sej direkt så dom inte har blivit smittade

• Ellen 20

oj vad ni skriver mycke här.. kollar bara igenom de ni skriver..

själv har man bara 66 dagar kvar nu .. de är snart dax för bebben att komma.. vad ja längtar nu alltså

• Ellen 20

Nu har Foglossningen verkligen kommit igång på riktigt här. Jag kommer knappt till dagis med barnen, de är en gång tid på 15min, o de är skit tufft för en annan. cykla kan ja inte hellr göra för de blir alldeles för tufft.

Mina sammandragningar börjar bli kraftigare, men inte så de gör ont, utan mer att magen blir stenhård o man känner att de blir tungt att andas.. märks verkligen att de inte är så långt kvar nu.

Idag ska kidsen få spruta oxå.. Har era barn vaccinerats? hur tog dom de? gick de bra ellr?

• Ellen 20
    jeng skrev 2009-11-19 09:58:56 följande:
    Dels kan det bero på att handen stimulerar bebis, och att bebisens sparkar får igång en sd. annars kan det vata att livmodern är "agressiv" och reagerar på händerna helt enkelt. eller kan det vara så att DU regagerar , vilket i sin tur stimulerar nåntign Jag har hört att man får mer halsbränna med tjejer, så det är väl som med all skrock att det är så blandat så att man inte vet vad som är rätt eller fel längre! Asereth,Jag har adlrig nånsin haft sån här halsbränna förut! Nu rann det mängder surt upp så fort jag låg ner, och kom ju även när jag satt upp. Plus den där brännande onda känslan i halsen såklart... Men bara pang så försvann med med medicinen. Hade verkligen inte alls så stora förhoppningar. min förhoppning var att det skulle bli bättre, så man åtminstone kunde få sova! Men jag har inte känt nånting på hela dygnet, trots att jag ätit "fel" saker! Vi var borta på middag igår och det var massa mat där som var sånt man bör undvika....
    Ja halsbränna har ja nå väldigt mycke av oxå. I förrgår natt vaknade ja helt kallsvettig pga halsbrännan, de verkligen brände ända upp i halsen på mej, ja var super nära på att spy flera gånger, hade skit svårt för att sova pga den. fy fan säger ja bara. Men ja hade samma med min dotter o hon föddes med världens frilla, hehe hon hade jättemycke hår, så ja antar att denna baby oxå har extremt mycke hår hehehe
  • Ellen 20

Ja de gick jättebra att vaccinera barnen. Jag fick oxå vaccin även fast ja har haft svininfluensan. Barnen var jätte duktiga o klarade sej från biverkningar. Jag däremot fick smärta i armen och feber..men dom var jätteduktiga i alla fall

• Ellen 20

Ja de är inte långt kvar nu. tänk om bebisen kommer ut för tidigt, o ja som knappast har hunnit förberett mej än. inga kläder ingen vagn, bara en säng hehehe.. Nä bebben får då vänta in till december i alla fall så man hinner med nånting hehehe

• Ellen 20

gått in i 8:e månaden o man har 54 dagar kvar.. pirrigt ändå.. ja drömmer ofta om att bebben kommer för tidigt.. hela hela tiden..hoppas verkligen att hon stannar kvar där inne..

• Ellen 20
    Euphoria85 skrev 2009-11-23 11:27:44 följande:
    tittar bara in för att berätta att nu har jag ont, eller precis just nu är det lagom lugnt hugger till vid värk men har käkat panodil så det värsta är borta:)har sedan igår kl 6 på morgonen fått 4-5 bricanyl sprutor men nu är det sagt att dom ska sluta ge dom då dom inte gör nytta nån längre stund + att killarna verkar vilja ut, har börjat öppna mig och neo är beredda och har plats till oss :)nu får vi se hur lång tid det tar, mina söner blir skyttar iaf :)
    oj vad är de du säger? äre dax för grabbarna att komma ut?? ojoj hehe kommer sitta med spänning o vänta på besked. Hoppas allting går som de ska då. När de väl sker.. Lycka till .. ska bli roligt att höra hur de gick sen
Svar på tråden BF Januari :-) del 3