BF Januari :-) del 3
dom tyckte ja skulle äta alvedon o försöka vila, skulle de inte gå över så skulle ja höra av mej igen. men dom ville helst inte ta in mej nu med tanke på att jag är sjuk
dom tyckte ja skulle äta alvedon o försöka vila, skulle de inte gå över så skulle ja höra av mej igen. men dom ville helst inte ta in mej nu med tanke på att jag är sjuk
Hejsan alla tjejer.
Jag vill bara berätta att ja är på väg in till sjukhuset nu, för dom tror att ja kan ha mer än en vanlig influense, ja måste åka in med munskydd så ja inte smittar någon. Har legat med 40,2 graders feber i 3 dagar nu. jag hoppas bara på de bästa. varken min BM ellr nån annan har gett mej en kallelse för vaccin, ja har ringt men aldrig fått tag på dom.. så nu måste ja in,. önska mej o barnet lycka till nu
Jaa, då har de kommit till mej oxå. JAG HAR FÅTT SVININFLUENSAN!!! även lunginflammation ... men de är inte så allvarligt att ja måste läggas in på sjukhus, ja kommer få käka pencilin i 5 dagar o sen ska ja vara bättre, måste käka pencilin för lunginflammationen oxå i 10 dagar. Men ja smittar inte längre i alla fall för efter en vecka små smittar man inte mer sa läkaren till mej i telefon idag. Men barnen o sambon måste testa sej direkt så dom inte har blivit smittade
oj vad ni skriver mycke här.. kollar bara igenom de ni skriver..
själv har man bara 66 dagar kvar nu .. de är snart dax för bebben att komma.. vad ja längtar nu alltså
Nu har Foglossningen verkligen kommit igång på riktigt här. Jag kommer knappt till dagis med barnen, de är en gång tid på 15min, o de är skit tufft för en annan. cykla kan ja inte hellr göra för de blir alldeles för tufft.
Mina sammandragningar börjar bli kraftigare, men inte så de gör ont, utan mer att magen blir stenhård o man känner att de blir tungt att andas.. märks verkligen att de inte är så långt kvar nu.
Idag ska kidsen få spruta oxå.. Har era barn vaccinerats? hur tog dom de? gick de bra ellr?
Ja de gick jättebra att vaccinera barnen. Jag fick oxå vaccin även fast ja har haft svininfluensan. Barnen var jätte duktiga o klarade sej från biverkningar. Jag däremot fick smärta i armen och feber..men dom var jätteduktiga i alla fall
Ja de är inte långt kvar nu. tänk om bebisen kommer ut för tidigt, o ja som knappast har hunnit förberett mej än. inga kläder ingen vagn, bara en säng hehehe.. Nä bebben får då vänta in till december i alla fall så man hinner med nånting hehehe
gått in i 8:e månaden o man har 54 dagar kvar.. pirrigt ändå.. ja drömmer ofta om att bebben kommer för tidigt.. hela hela tiden..hoppas verkligen att hon stannar kvar där inne..