BF Januari :-) del 3
Jag skrev ett låååångt inlägg men allt försvann o internet lade ner ett tag det suger!
Skrev att vi hade tänkt ha ca 5 år mellan våra barn först, sedan såg vi hur svägerksans 5-åring var då hon blev gravid igen o så ville vi inte ha det... Sen fick jag problem att välja preventivmedel efter sonen o då bestämde vi oss för att köra direkt istället, så när sonen var 8 månader o jag hade första ägglossningen efter födseln så körde vi på med en gång... sen tog det ju 10 försök innan det tog sig.
Känns bra att det blir nu, sonen kommer ändå inte minnas mkt av denna tråkiga tiden när jag är som jag är nu + att det blir inte som för hans kusin att hon inte kan göra något alls pga de har en bebis i huset... Daniel kommer inte kräva så mkt före bebisen blir lite större ändå.
Jag hade ung. lika jobbig graviditet förra gången men då var vi ju inställda på att vi ville ha syskon någon gång så därför vågade man igen. Nu är det iofs värre o vi har bestämt (så pass som man kan bestämma) att det inte blir fler för då får jag nog lägga in mig på sjukan från + på stickan...
Min mamma har 3,5 timmar hit. Min svärmor gjorde klart för alla när svägerskan väntade sist att hon tänker minsann inte ha ngn jour så jag hoppas att det blir som sist, vattenavgång på natten någongång men att man inte behöver åka in förrens man lämnat på dagis så mamma kan åka ner tills han skall hem.
Har jag riktig tur har ju min syster kommit hem från USA o då bor hon här! Det är mitt största hopp
Med all oro jag har för sonen o hans läkarbesök har jag inte hunnit tänka så mkt på förlossningen än men nu dyker tankarna upp då o då i panikform... hur tusan ska jag klara en förlossning till? Tror det är tankarna från blindtarmen som spökar om jag ska försöka tänka logiskt... de har lixom ersatt mina förlossningsupplevelser men ändå... jag vet inte vilket som är vilket... vad gör man????
Tvättar kläder... 50 ser ju så fruktansvärt små ut... men de var för stora på sonen... vad ska man packa för storlekar????
Nu är det mkt som snurrar i skallen