Inlägg från: väntar4an 2010 |Visa alla inlägg
  • väntar4an 2010

BF Januari :-) del 3

glad lucia på er

• väntar4an 2010

trött trött trött *gäsp*
    uppe med tuppen i dag har de stora barnen hemma så det är skolfixardags för dem med allt vad det innebär.
    kom inte i säg förens 01,tiden o så kommer jag vara hemma själv med 2småttingar hoppas de tänker sova midda i dag så jag oxå får göra det.. ne nu blir det frukost

• väntar4an 2010
    virre85 skrev 2009-12-13 23:32:14 följande:
    Hej hej, är rätt tyst av mig men jag måste bara dela med mig av något underbart. Jag gick och la mig igår vid 20.30 somnade som en stock och vaknade inte förens vid 06.30 för att kissa sen somnade jag om och gick upp 9.30.. Ingen halsbränna, inget kisseri bara sömn sömn och sömn.. Det va underbart måste jag säga Nu är det sängen igen. God natt alla gravida!
    hoppas du haft en lika skön natt igen
  • väntar4an 2010

helt otroligt bara 27 dagar kvar

Du är i vecka 37.
    Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar
    Du är i 8:e kalendermånaden.
    Du är i 10:e graviditetsmånaden

Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.

• väntar4an 2010

Licens To Kiss skrev 2009-12-14 16:23:38 följande:

Fan va ont de gör när han grejar med knän och armbågar. Får ni ont i huden på magen när era rör sig? Syns varenda rörelse väldigt mycke?
    japp det gör svinont ibland verkligen "svider" det i huden på mig
    ja jag ser buffarna sträckningar o ja allt vad den håller på med spec om jag sitter o slappar min bakåtlutad i soffan
  • väntar4an 2010

ja hicka e skit jobbigt förut har jag känt hickningarna neråt men i dag för en liten stund sen så måste liten ha legat på tvären för magen hoppade sidled när liten hickade hel mysko

• väntar4an 2010
    FrökenSara skrev 2009-12-14 18:45:50 följande:
    Jag har haft sammandragningar/förvärkar hela dagen! Känns lite mer nu så här på kvällskvisten. Inget roligt ju!
    kanske på g
  • väntar4an 2010

ang mol och sd så kan jag lägga mig till i den gruppen oxå haft det snart 1½ vecka men nu har jag även mycket ont i beckenet
    ska till bm i morgon får se om mitt sf ökat eller stannat kvar
    och om jag inte fått min remiss till tillväxt som ska ske denna vecka så får bm ringa dem i morgon o kolla upp varför jag itne fått den.

ang att se andningarna så tror jag mig ha sett det flertal gånger
    magen lixom hoppar mellan mina egna andningar så det måste vart liten.

ne nu ska jag ta mig alvedon och lägga mig i sängen

• väntar4an 2010
    Madge skrev 2009-12-15 07:45:09 följande:
    Bara jag som är nervös för få bebis på den här sidan av årsskiftet?
    nej absolut inte jag vill ha en 10:a
  • väntar4an 2010

snart ska jag i väg till bm =)
    hoppas alla värden är bra i dag, liten hickar för fullt och jag längtar att dessa 3 veckor som e kvar kommer gå med rysande snabb fart så man får träffa sitt under ...

yariija och EMTD
    mina tankar e hos er i dag och i morgon önskar nestan att jag var lika nära att få träffa min lilla.

Utopia,
    beklagar din och manens situation får hoppas att liten tänker stanna inne i värmen ett litet tag till så manen hinner hem igen.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3