BF Januari :-) del 3
glad lucia på er
glad lucia på er
trött trött trött *gäsp*
uppe med tuppen i dag har de stora barnen hemma så det är skolfixardags för dem med allt vad det innebär.
kom inte i säg förens 01,tiden o så kommer jag vara hemma själv med 2småttingar hoppas de tänker sova midda i dag så jag oxå får göra det.. ne nu blir det frukost
helt otroligt bara 27 dagar kvar
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.
Licens To Kiss skrev 2009-12-14 16:23:38 följande:
ja hicka e skit jobbigt förut har jag känt hickningarna neråt men i dag för en liten stund sen så måste liten ha legat på tvären för magen hoppade sidled när liten hickade hel mysko
ang mol och sd så kan jag lägga mig till i den gruppen oxå haft det snart 1½ vecka men nu har jag även mycket ont i beckenet
ska till bm i morgon får se om mitt sf ökat eller stannat kvar
och om jag inte fått min remiss till tillväxt som ska ske denna vecka så får bm ringa dem i morgon o kolla upp varför jag itne fått den.
ang att se andningarna så tror jag mig ha sett det flertal gånger
magen lixom hoppar mellan mina egna andningar så det måste vart liten.
ne nu ska jag ta mig alvedon och lägga mig i sängen
snart ska jag i väg till bm =)
hoppas alla värden är bra i dag, liten hickar för fullt och jag längtar att dessa 3 veckor som e kvar kommer gå med rysande snabb fart så man får träffa sitt under ...
yariija och EMTD
mina tankar e hos er i dag och i morgon önskar nestan att jag var lika nära att få träffa min lilla.
Utopia,
beklagar din och manens situation får hoppas att liten tänker stanna inne i värmen ett litet tag till så manen hinner hem igen.