Inlägg från: väntar4an 2010 |Visa alla inlägg
  • väntar4an 2010

BF Januari :-) del 3

ang laster

rökning =
    första graven rökte jag igenom hela
    andra graven slutade 2månader innan +
    mådde jätte dåligt efter ca 10 månader så jag föll tillbaka till min last
    tredje graven slutade runt v 7-10 då jag fick ett virus på balansnerven och var utan 7dagar så då tog jag inte till mig det igen.
    men jag hade faktiskt inga planer på att sluta och hade jag inte fått detta virus som jag fick så hade jag säkert rökt ännu dag men nu e jag stolt över att ha vart fri sen okt 07

alkohol =
    har växt upp med mycket fylla och jämmer så det avstår jag mer än gärna har nog inte tagit en droppe sen 06 då jag och sambon var ut
    men vist i bland känner jag ett sug att det vore gott men då har jag fått en alkofri cider

• väntar4an 2010

ne ursch stackars barn =( lider så med dem. får ont i mitt hjärta av att se

• väntar4an 2010
    Sousafon skrev 2009-12-08 08:49:36 följande:
    Hej! Ni som gjort ultraljud och tagit reda på kön, kunde ni se att det var en flicka? vi kollade nu på tillväxtultra, och det som BM sade var blygdläppar tyckte jag såg ut som en pung. Såg såklart ingen snopp, men undrar ändå om hon verkligen hade rätt. HOn kan väl sina grejer, men ibland tar de kanske fel?
    jag vet i alla fall 4 fall där det kommit pojkar ist för flickor men att bm då har sagt att det är 100% säkerhet..
    på mitt ul tyckte jag mig oxå se liten pung men inge snopp frågade bm om det är en kille o till svar fick jag..
    jag tyckts inte mig kunna se någon snopp någonstans utan bara 2 blygdläppar så zoomade hon in o visade exakt var det var hon såg.

så jag har nu köpt mycket fina klänningar o andra tjejkläder men även mycket neutralt efter som jag vet att det förekommit fel..

men väntar på remiss för tillväxt då ska jag fråga igen om det verkligen är en tjej .

kan säga att med pojkarna gick det inte att ta fel det va gigantiska saker där då =)
  • väntar4an 2010
    Licens To Kiss skrev 2009-12-08 08:30:42 följande:
    Tjena! Jag äter kaffebröds längd  Har blivit så otroligt sugen på sötsaker.
    ååå vad gott=)
    LilaRos skrev 2009-12-08 08:49:42 följande:
    Min kompis lyckades på första försöket! I samma stund fick jag förvärkar. Eller ja, en förvärk. Har vart lungt sedan den första enda. Tycker att det kan sätta igång nu! Det är ju bara 22 dagar kvar. Vad händer idag då?
    å vilken lycka för din vän =)
    ja snart e det dags så varför inte
  • väntar4an 2010

i natt har vi haft vak i stort sätt stora killen fick feber och jätte ont i armen av sin 2:a influensa spruta, men nu e han feberfri, ligger o kollar barnkanalen

• väntar4an 2010
    trollmamma76 skrev 2009-12-08 09:23:06 följande:
    Känns som att det är något på G i allafall snart. Har känt mig så konstig natten till igår kunde jag inte sova,igårkväll somnade jag tillslut och sov från o till drömde om fl andra gången. Har inte kunnat äta på två dagar känner bara äckelsmak för allt,sprungit i toa och gjort nr 2 nu på morgonen två gånger.. så var det sist oxå fick springa o tömma mig hela tiden.. Dottern lämnade dom små till dagmamman och jag somnade om för att sova en timme. Har en konstig känsla i kroppen..
    spännande bara värkarna kunde dyka upp oxå så du slipper må skit utan nytta
  • väntar4an 2010

hick hick hick ja så har jag det i magen nu och haft de senaste 10 min varför ger det sig inte gör ju skit ont o nedre regionen =(
    något annat som gör skita ont är när lillan försöker sträcka på sig typ spjälar sig från ryggraden och trycker ut sin i magen på mig jag är gråtfärdig och det känns nästan som magen ska spricka på mig..

i går var vi i väg o gav killarna sista influensa sprutan lilla killen reagerade inte och inga biverkningar
    stora killen fick feber och ont o har legat runt 39-40,5 hela natten med alvedon i kroppen men nu e han pigg och glad men hemma från dagis det får gå i morgon om inte febern dyker upp igen

hur har ni fött tidigare ?

mina barn e födda
    flickan = kom 03,35 ,17 dagar innan BF pga havandeskapsförgiftning
    pojke 1= kom 12,09 dagen efter BF
    pojke 2= kom 05,58 morgon efter BF

• väntar4an 2010

Underbara ungar skrev 2009-12-08 10:15:54 följande:

Bm besök 8/12 -09 v 33+6 Vikt; 84 kg (+17) Blodtryck; 120/60 Sf; 33 cm Hb; 109 ♥-ljud; 156 slag/min Ffd; huvud, rörlig   Dagens besök Nu är det Niferex dax Allt fint med socker (6,7) och urin (0/0). Har min lilla tös hemma idag då hon kräkte igår. Hon har en faslig hosta annars är hon pigg, så nån magsjuka är det inte. Jippie!!
    kanske bara var något som irriterade övermagmunnen och halsen
    mina barn brukar få så en kräka sen är bra i gen
  • väntar4an 2010
    trollmamma76 skrev 2009-12-08 13:14:34 följande:
    HA`R JAG MISSAT NÅGOT?? vad är det med jucea? Står inget någonstans...
    det är lille 08 som meddelar att jucea´s vatten gått och att hon har regelbundna verkar

Jucea: spännande och lycka till nu hoppas allt går bra
  • väntar4an 2010
    trollmamma76 skrev 2009-12-08 13:14:34 följande:
    HA`R JAG MISSAT NÅGOT?? vad är det med jucea? Står inget någonstans...
    det är lille 08 som meddelar att jucea´s vatten gått och att hon har regelbundna verkar

Jucea: spännande och lycka till nu hoppas allt går bra
Svar på tråden BF Januari :-) del 3