Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Underbara ungar skrev 2009-11-11 12:25:05 följande:
    Det har vi också... VÄLDIGT nära dessutom, men sånt får man bortse ifrån.Det va ju ett himla snack om kvicksilvret också, men det är ju mindre kvicksilver i sprutan än vad du stoppar i dig varje vecka i din vanliga mat.Men du ska göra som DU vill, inte vad alla andra vill!
    Jag tänker på dottern. Skulle inte greja att hon gick ifrån mig och ännu mindre pga beslut som jag har tagit åt henne gällande om hon ska råka ut för influensan (tror hon redan har haft den) eller vaccinera och ta de därifrån. Jag kan inte svara för hennes skull hur tusan hon ska göra. Jag kan ta beslut åt henne annars som förälder men när det handlar om att välja mellan pest eller kolera då viker jag undan.
    79 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss

De som gör mig ännu mer kluven är ju att dottern blev redigt sjuk. I 3 dar var hon dålig med hög hög feber, hosta, ont i halsen, sprängande huvudvärk, illamående, kroppsvärk.

• Licens To Kiss

Hon hade svårt och andas pga lite andningsuppehåll när hon sov. Jag låg typ vaken hela den natten kan jag säga. TUR att jag är arbetslös.

• Licens To Kiss

Jag har som en illande/brännande smärta vid hårfästet. Är det han som borrar sig ner redan?

78 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Nu har brännandet släppt. Kanske att han åkte ner för jag känner sparkarna uppåt men längre ner. Jag lekte med dottern och hennes kompisar i dag på hennes skola. Vi kullade. Kände en stund efter hur de började bränna stundvis.

78 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    BubbelGuppie skrev 2009-11-13 09:20:26 följande:
    enligt all sån skrock så skulle jag förra gången få en tjej och det fick jagdenna gången verkar det likadantwww.childbirth.org/articles/boyorgirl.html72% chans att det är en tjej.
    Jag fick 56% pojke den här graviditeten och 52% pojke med dottern.
    77 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    Mamma Tes skrev 2009-11-13 12:12:59 följande:
    Hallå!Nu hör inte jag längre till den här tråden egentligen. Våran bebis kommer att komma antingen denna månad eller senast första helgen i december. Sen i söndags ligger jag inlagd på special-BB för vård och uppsikt efter för tidig vattenavgång. Jag kommer att bli igångsatt senast vecka 34+0 om inget startar av sig själv innan. Idagpåbörjar vi vecka 32. I min blogg har jag skrivit ett långt inlägg om det första kaotiska dygnet. Hoppas alla ni mår bra!
    Ohh! Hoppas att det går bra allting.
    77 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Vecka 30 idag (29+0). Om 8 veckor är han fullgången och får komma ut tidigast för mig. Uj de börjar närma sig.

76 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Foglossning, känns de hela tiden? Var sitter de och på vilket sätt gör det ont?

76 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss

Jag fick ont i torsdags efter att jag hade sprungit och lekt kull med dottern och hennes kompisar på hennes skola. Jag fick ont på vänster sida bak på sidan i ryggen, ont hela fram och speciellt om jag böjde mig fram. De höll i sig ett dygn och nu igenting trots att jag jäktade i morse. Samtidigt som jag fick ont kom de illande smärta. De känns också som att sonen sparkar längre ner än tidigare.

Svar på tråden BF Januari :-) del 3