ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Nej vi har fått häften hem att fylla i o ta med..
Här håller jag på att bli galen!! Antom kräkte i förgår som bara den mellan 17-01 o är hemma i dag oxå pga det samt lite feber igår. Matilda har oxå fått vara hemma o de går mig på nerverna!! Försökte mig på att få fram ljusstakar o stjärnor idag, samt byta gardiner i köket, vardagsrummet o Ms rum. Putsa alla fönster nere oxå. Vänder mig bort i en sekund från strykjärnet o ser att det ligger ett stort plastunderlägg (som jag köpt till dom när de målar o degar osv) på strykbrädan o stykjärnet ligger därpå, på full värme!!! GRRR så nu har jag inget strykjärn för det är fullt med smält plast o likaså med strykbrädan. ALLT är framdraget här o ser ut som F-N rent ut sagt. Grejor överallt, leksaker, lampor, stakar gahhhh...kommer aldrig att bli ordning!! Slåss o bråkar heeela tiden oxå o är på ALLT heeeela tiden så jag blir galen!! Maken fick en smärre chock när han kom hem från jobbet o frågar varför jag ens kommer på tanken att göra detta när de är hemma!!! Jag exploderade!!! När!!!? ska jag göra det då?? När de sover sent ikväll o man är helt slut o scheman ska göras, de stora ska i säng osv osv... Hade jag haft tid hade jag slitit mitt hår!!!!!!!!