Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Emil tyckte också om nya Ikea....Han och hans lillebror var på leklandet en stund med, första gången han har vågat sen han var på gamla ikea en gång när han var 3. då var han ju själv, så det var nog roligare när lillebror var med.
    Men allra bäst är barnavdelningen och köttbullarna...

Emil 03-Jonathan 05 och Isabelle 2/2.09
  • norgesessan

Inte utanpå tyvärr, Emil reagerade på det Men dom har inga glödlampor tex. Det är i Malmö. Största Ikealeklandet i världen.

• norgesessan

Unocorn, ja, du har rätt ang. biogas.
    Jag äter inte köttbullar där, men dom andra gör..

Mammat, vad jobbigt för er alla....Har förträng hur lång tid det tog med Emil, men vissa gånger tog det lång tid....

• norgesessan

Ja, trist för den familjen, men så kan man ju inte tänka...Man är ju ingen robot direkt...

• norgesessan

Ska nog också testa e epa till Emil...Sen kan jonathan ta av dom andra. (Han tar dom bara för oljan, han är på 2stk dos).

Båda våra är vaccinerade med, Emil igår. Maken fick komma till skolan för att hålla fast honom, det gick inte annars, och personalen får ju inte tvinga så länge det inte är nåt som skadar honom eller andra.
    Han jobbade som tur var inärheten annars hade han fått gjort det en annan gång, kunde ju inte gå dit med två ungar till, och hålla honom...

I går  kväll fick dom varsin leksak i belöning...

• norgesessan

Det har jag aldrig hört nåt om...Emil vaccinerades igår, hade det varit känt hade man nog hört om det från andra håll....

Hörs ut som nåt som grundar sig i någon myt eller något.

• norgesessan

JAg ändrade mig i måndags, vi skulle heller inte vaccinera mig eller emil, men sen kom jag till att tänka på om många blir sjuka samtidigt, så blir det för stort tryck på sjukhuset, och jag vill inte vara med om att tex. Emil blir svårt sjuk, och nekas hjälp, eller får för dårlig hjälp eftersom det är fler som behöver...
    Det var det enda som fick mig att tacka ja.
    Jonathan är vaccinerad eftersom han har förkylningsastma. Det har Emil med, men det håller på att växa bort. Maken har också astma, så han tackade ja, vi väntar dock på tid till oss.

Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig