ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Hej,
Jag har väl två tänkbara teorier ... antingen har TS lagt tråden där eller så har någon moderator flyttat tråden dit, för att denne ansett att den passat bättre där.
Om du vet att det TS inte har något med saken att göra, och ni tycker att tråden passar bättre i "Barn med funktionshinder", så kan ni ta kontakt med någon moderator och be om att få den flyttad. Det lämpligaste är ju att det är TS som tar kontakt med moderatorn.
Då tittar moderatorn på saken och bedömer om tråden passar bättre eller lika bra i det andra forumet och i så fall flyttar h*n tråden.
MVH
Åsa
--- Karina09 skrev 2009-11-15 21:12:34 följande: ---
Hej!
Vi är någr hos \"ADHD mammorna snackar av sig\" som undrar, varför ligger vår tråd bland \"barn med särskiljda behov\" i stället för \"Barn med funktionshinder\"?
För några år sedan läste jag ofta denna tråd. Då fanns det personer som tog sig in för att de var intresserade av att debattera detta med diagnoser, utan att själva vara förälder till NPFbarn. Det har jag inte sett nu.
Kan du Aasa fråga vad det är som ligger bakom beslutet. Det fungerar ju såhär också, men vi är några som funderar.
Mvh7 Karina09