Inlägg från: carita1974 |Visa alla inlägg
  • carita1974

ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Mentalt slut är jag...varit på sj-hus och BUP med pojkarna....dom tar kål på mej...folk stirrar och killarna gråter/skriker och ligger på backen/golvet och skriker..
    Jobbigt att gå ut bland folk med dom..idag hade jag lust och packa deras saker oc hbe dom flytta till sin far..så less så jag grät på bussen hem....

• carita1974
    Nynnyn skrev 2009-10-20 15:53:09 följande:
    jag har bara läst från ts. Jag har själv adhd och har nu fått mig en son som nu är 6 månader. Jag vet ju att det är ärftligt och att det är lättare för pojkar att få det. Hur har ni det där hemma?
    Jag fick den skadan vid födseln...jag föddes v 32 ...på 70 talet....död..och vägde 1460..så det gick rätt hyfsat för mej.
  • carita1974
    Nynnyn skrev 2009-10-20 15:59:41 följande:
    Jag kanske är lite trög nu men jag förstår inte riktigt?! Har du oxå adhd?
    Japp!det jag mena var att även om man har det så kan det gå bra...inge illa menat...
  • carita1974

Usch...så ledsen och arg..exets KÄRRINGJÄVEL..usch..berättade för exet för ett par dagar sen om sonens diagnos...samtalet löpte fint ...tyckte jag..och han förstod osv osv..skulle så snällt ge han medicinen osv...så skriver hans jävla apa detta på en annan community där jag råkar vara med...Snacka om att det var skrivet åt mej...

..."Arv och miljö säger mycket om barns uppväxt.Hur det blir.En del
    far illa i sina hem miljö psykiskt.I en annan miljö hade detta barn fungerat
    helt annorlunda.Fått helt andra förutsättningar här i livet.Livet är för jävla
    orättvist för vissa barn.Vissa borde bli tvångs snöpta.Vissa skall skall icke
    få sätta barn till världen..."

Så allt är mitt fel... :-S ???

1:an och 2:an har en halvbror...2 av dom har adhd/as...och alla 3 har samma pappa?!

• carita1974

Kims mamma skrev 2009-10-25 20:03:49 följande:

Många kramar till dig. Fattar inte varför det ska bli så för? KÄRRINGEN är inte klok.Kram igen
    Tack!Det behövs nu kan jag lova...känns som att det inte spelar någon som helt roll vad jag gör så gör jag fel..allt jag gör är ju för barnens skull...för sååå kul är det inte med alla möten m.m...igår kväll satt jag bara och grät...så less på denna kärring...det tragiska är...hon jobbar här i stan på sjukhust....psyk...fattar inte hur en sån människa som hon får jobba med psyksjuka... Stackars patienter....
  • carita1974

Kims mamma skrev 2009-10-26 21:25:58 följande:

Skickar kramar igen.
    Tack..Kram
  • carita1974

Sonen har blivit lite lugnare av stratteran...så det hjälper..idag har vi haft 4 duster ist för 300 st... Kram Carita

• carita1974
    norgesessan skrev 2009-10-28 18:44:01 följande:
    Vad skönt Carita!!
    JAPP ...verkligen
  • carita1974

Joinar er här...dom flesta kanske känner igen mej...mamma med adhd som har 3 barn...varav ett har adhd med inslag av Aspergers.//Carita

• carita1974

Hej!Var på Halloween disco med killarna.Och det gick jätte bra.Jesper har blitt lugnare av sin medicin..inte så himla upp hypad som förr.Vilket gör även lille bror mindre upp hypad..ist för 300 bråk om dagen är det kanske 5 bråk..så himla glad...och mamma är lugn och snäll

Svar på tråden ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig