Ryggmärgsbråck/ MMC del 7
Karin86: Man kan få barn fast man äter folysyra
Klaga på, för i peroder är det jobbitgt
Trollet: Underbart att höra i från dig. =)
Karin86: Man kan få barn fast man äter folysyra
Klaga på, för i peroder är det jobbitgt
Trollet: Underbart att höra i från dig. =)
Rafikkii: Håller med om att man känner sig som ortoped,,nevrolog,urolog osv inte som förälder. Jag tycker du gör ett fantastiskt jobb med I. Klaga på, vi lyssnar och ger stöd.
Bra att du ska fä prata med kuratorn, ibland behöver vi få ösa ur oss för att kunna orka vidare
Fröken W: Jag har A nevjournal. Där står det att mamman har många frågor och undrar över allt. Det står även att jag tycker de sammarbetar dåligt läk över specialiterna.
Det här med folinsyra det verkar som alla läk säger olika. Jag tror inte de vet
Stor kram till alla
Fröken W: Har inga ord, tänker på er
Jag mår inte så bra, ska till uppsala till veckan det är shunten
vi fick betala 1000kr i deposisionsavgifr men sen låna med sig hem. A har en cyckel med tre hjul
Emily: Mitt barn är 10 år. Hon går i skoaln. hon går i vanlig klass. Hon har en assotent och det är viktigt att skaolan är anpassad. Dörr öppnare och ramper vid dörrar så hon kommer in. Varje termin har vi möte med hab, rektor, specaalpedagog , berörda lärare och assistenten. Där vi tar upp bekymer och även sådant som går bra. Hon har skolskjuts till skolan
Sunshine9: Underbart att höra att att det går så bra med rullatorn och gåendet. Lycka till med flytten.
Hopefull mamma: De sa till oss också att det var en ärftligfaktor. Jag har inte hittat nogon med ryggmärgsbråck i släckten
Christina77: Hoppas allt gick bra. sänder stora kramar
Jag åker på onsdag till uppsala för magnetrtg. Hoppas det är nogot enkelt
Christina: Vi fick ett ul-ljud gjort av en speciallist med em speciell ul-apparat. Jag tror det var tredimitionellt. Jag fick reda på att A hade mmci vecka 21.
Om jag väntade barn igen så skulle kag göra ultraljud och kolla så att barnet inte hade mmc. Jag känner likadant att ett barn till bam spesiella behov hade jag inte orkat
Trollet: Lycka till med höjnig av drenaget.
FrökenW: Hoppas ni får svar snart. Det låter inget bra.
Jag fick svar av min magnetrtg. Det är trångt i nacken så de ska göra mer utrymme runt lillhjärnan. Vecka 23 blir op.