Som ett slag i magen
Hej på er alla
Måste bara få "prata" av mej lite nu.
har nyligen fått mitt andra missfall bara någon vecka sen och man mår inte toppen direkt mår mycket sämre än vad jag mådde första missfallet.
I går åkte jag och min sambo till en kompis och hans flickvän (dom är särbo medans hon går högskolan) och vi satt och pratade lite ett tag sen kom slaget rakt i magen, hon är gravid!
Visst är både jag och sambon jätte glada för dom men vi mår inte så bra psykiskt så det blev som ett slag i magen för mej. Jag förstod att dom ville ha barn fast dom inte sagt något men trodde inte att det skulle hända förrän om ett år med tanke på att hon har två år kvar i skolan. Men jag önskar dom all lycka att det ska gå bra och inte sluta som det gjort för mej två gånger.
Sen har jag fått veta att en jag känner har nyligen fött en lite pojke och sen har jag en kompis som har en dotter som är ca 9 månader...
Jag känner bara hur jag sjunker djupare och djupare . det går så bra för alla jag känner men rakt neråt för mej.
Men jag är så glad att jag har min sambo jag vet att han mår dåligt men har gör allt för att jag ska känna mej lite bättre och min kompis (som redan har en dotter) en tjej man kan prata med om allt och som stöttar mej jätte mycket.
Älska er om ni bara visste vad ni gör för mej.
Om det är någon som vill hylla personer i sin närhet som hjälp er under svåra tider så kan ni göra det här.
Kram på er alla