• Yinsan

Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer

Så trött trött trött nu när jag jobbat ett tag men å himla kul! Förstår er med tröttheten mycket väl, så mycket som ska fungera för att man ska känna sig som en bra mamma, men vi är alla världens bästa mammor till våra barn även om vi känner oss griniga!!!
    Svammel svammel svammel....

• Yinsan

Stort Grattis till Saga på 4-årsdagen! Hoppas ni får en bra dag!

• Yinsan

Vi åkte ju till Tanumstrand och badade och myste med barnen så det var vår familjejulklapp, som du skriver så få de så mycket annat ändå att vi bara kommer att köpa nåt litet!

• Yinsan

Ja, Superkarin kommer jag med ihåg, du va med på första fikan på fröken Olssons.

• Yinsan

Eliva, Grattis till lillebror, måste blivit ganska exakt 4 år mellan dem då eller när kom tjejen?

Var på kontroll med luddes öron igår och det är fortfarande lite simmigt bakom höger öra så nu gjorde de ett odlingsprov ifall det blossar upp igen och behöver ny kur så det blir helt rätt denna gången!

Nu måste jag jobba lite till, ska bli ganska skönt att få vara lite ledig i januari men undra hur många veckor jag tycker det...

• Yinsan

Vi har inte sänkt botten ännu men han har heller inte lärt sig ställa sig upp eller sätta sig upp själv, men det kommer säkert vilken dag som helst nu så kanske ska greja det ikväll!

Vet inte om jag skrivit detta men i lördags sprack luddes trumhinna igen... De har tagit odlingsprov i näsan så vi får se om det kan ge något resultat om varför öroninflammationen inte vill ge sig!

Filip är just nu i tyskland med sin farmor och går på julmarknad, helt övertygad om att han har det superskojigt just nu!

• Yinsan

Foodji, hörde detta och jag är med på att bada några gånger iaf.

Fick just mail från Filips simskola att han har blivit antagen i nästa grupp, så himla kul, nu blir det simskola på söndag em istället för torsdagkvällarna.

Nu ska jag ut och gå!

• Yinsan

Gissar på att de kommer sätta in rör på Ludde ganska så omg om det fortsätter i denna takten, det vill ju aldrig läka... Har redan fått remiss till ÖNH och borde få komma dit i början på året!

Nu fortsätter Desperate!

• Yinsan

Så ringde VC idag och berättade att Luddes bakterie är någon form som äter upp pencellinet istället för tvärt om typ... Så nu fick han sin 5 sort antibiotika och nu hoppas vi att det försvinner en gång för alla!
    Med andra ord så är det samma öroninflammation som han haft sedan den 20 okterber, nästan två månader nu, inte konstigt att han inte riktigt är samma glada kille hemma. Hoppas detta blir enda öroninflammationen han får så vi slipper sätta in rör!

• Yinsan

Ja, vi fick hålla i Ludde och Milton igår när Filip och Bianca ville spela spel på golvet, tillslut gick de upp stället så minihulliganerna fick krypa fritt!

Jobbar jobbar jobbar så läser mycket men skriver nästan inget, återkommer med mitt liv efter nyår igen!

Skönt att alla verkar vara friska iaf!

• Yinsan

Bara för jag skrev så så verkar jag ha åkt på någon förkylning själv då hela jag är känner mig frusen, hängig och näsan rinner lite... Typiskt

• Yinsan

Masken, tja hur det går med Ludde vet vi inte, han tar sig fortfarande för öronen men om han numera gör det av rutin eller om han har ont igen vet jag inte, lite gällig är han och sover dåligt gör han men å andra sidan hör det ju åldern till så vi får väl se vad som händer, blommar väl ut lagom till helgen som vanligt så det blir akut till jourcentralen.

Själv är jag mer förkyld nu men lättare i huvudet så det känns på något sätt bättre ändå...

Ska beställa lite julkort, bättre sent än aldrig!

Svar på tråden Okt. o Nov. Mammor 2005 i (o omkring) Gbg - försättning följer