• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

godmorgon tjejer.
    fb: hur är det idag?
    petunia: hur mår du?

• Lalune2

Godmorgon!

FB: ställer in ett glas juice och en smaskig frukost bestående av stekt bacon och äggröra till dig, samma som jag ska äta! Tror att du behöver det idag!

• fru bengtsson

Godmorgon!

Vägrar läsa bakåt i tråden idag...

Petunia: Tack för treon, men jag mår faktiskt riktigt bra! Lite trött, men trots att det var jag som var ute igår är det Patrik som sover. Han får som migrän ibland, och då fins det inget att välja på - medicin och i säng bara. Typiskt att han fick det just idag bara!

• Gisse the one and only

fru b

Hahaha måste vara ångorna han får ont av, du får sluta andas på honom

• Lalune2

Gisse:

*Viskar lite försiktigt; godmorgon fru b!*
    Stackare, som inte fick vila idag!

• Junija

Hej tjejer!
    Det är jättevackert väder här idag
    Vi ska äta sushi och bara ha en riktig slappardag i lathetens tecken. Inbokat sedan flera veckor tillbaka; lördag 8/10 = noll aktivitet Gött gött!

• Nallen

Halloj brudar!

Här är fint väder också. Jag hade tänkt plugga idag, men maken är sjuk så jag har haft Alice hela förmiddagen.. Bortbjuden ikväll, annars kunde jag ju har läst då... Men alltid trevligt med kalas!

Tycker synd om fru B som inte fick vila!

• Björkeli

Hejsan!

Ännu en arbetsdag till ända!

O nu ska jag snart börja fixa iordning mig för en tjejkväll. Ska bli kul, men jag känner att jag är på väg att bli sjuk. Halsont o fryser som bara den!!

Fast sommaren är tillbaka här igen!

Hoppas ni får en underbar dag!!

• Madge

Hej tjejer! Idag har vi varit kulturella, imorgon tänkte vi ev. vara lite andliga och hälsosamma . Vi får väl se vad det blir...
    Någon som har läst Majgull Axelssons böcker? Köpte två stycken idag på bibblan för 20 kr tillsammans . De hade gallrat bland bokbeståndet.... Det jag tycka om .

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D