• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

Om man bortser från allt negativt, så är livet bra prositivt

• Junija

Skriver under på Gislövs inlägg...

Det är ett av livets underbara mysterier Att en dag upptäcka att vissa av ens åsikter nästan är den totala motsatsen mot hur den var när man var yngre.

• yohanna

Jag kan bli så förundrad ibland, på all skönhet livet innehar. jag känner mig ofta som ett litet barn när jag ställs inför den. hela min tonårstid har varit kantad av mörker och en längtan bort, från detta som jag nu kallar det underbara livet. jag märker att jag missat så mycket. innan hatade jag tillexempel hösten, nu ser jag en skönhet i varje årstidsväxling. jag tror det handlar om hur man vill se det. postivt eller negativt. just nu känner jag att saker blir så mycket enklare och lättare om man ser det positivt. man kan alltid reagera med glädje, även om människan (jag inkluderat) gillar att gotta sig i lite misär och självömkan då och då.

• yohanna

någon som har lite tid över och vill läsa mitt projektarbete, eller snarare så långt som jag kommit. alltså drygt tio dataskrivna sidor. behöver lite feedback.

• Petunia

God afton vackra goa kvinnfolk!

Yohanna: Guuud vad vackert du skriver. Du ska var stolt över ditt skrivande. Hoppas att vi får läsa mera. Har även sett att du har annat att vara STOLT och LYCKLIG över. Är så glad att du börjar komma tillrätta med ditt liv
    Tur att det gick bra med handen. ( )

Gislöv och Junija :

• yohanna

Petunia: du är ett sånt gull!

• Petunia

Yohanna: på dig.

Nu ska jag springa runt i huset med Fido(dammsugaren) och Fia (golvmoppen) en
    stund Återkommer ev lite senare om inte "gubben" ockupperar telefonen

• Petunia

Har inte bredband utan kör via modem.

• Junija

Hej
    Yohanna: Ska snart logga ur, men jag läser gärna senare!

Hej Petunia

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D