• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Kan tillägga att det är en stooooor gräsmatta också. Vi planerar ju att bygga huset där. Och sen runtomkring har vi sparat skogen, så allt ligger lixom skymt av träd . Å, jag bara vill flytta!!!!!!

• Piaf

Björkeli:
    När börjar du jobba och till när?

• Björkeli

Piaf: Men åhh så härligt det låter!!

Har ni el i er stuga? *djupt avis*

• Piaf

Björkeli:
    Japp, vi har el och kamin

• Björkeli

Piaf: börjar kl halv tre o slutar nio.

Detta med era flyttplaner, har typ massa frågor men velat vänta till ett ostört tillfälle o fråga... som jag insett typ aldrig dyker upp här!
    Men jag har alltså inte bara struntat i det... Hoppas på lite ledig tid framför datan när jag är ledig på tisdag... Återkommer!

• Björkeli

Piaf: Vill oxå ha el!!! *surar en stund*

• Piaf

Björkeli:
    Vad du är gullig! Precis som om jag skulle ha suttit här och putat mun och undrat varför du inte frågat om min stuga... .

Nej, jag känner mest att alla måste tycka att jag är URTJATIG med mitt stugsnack, men det är liksom den som gäller för mig nu, och jag har det som frizoon bland allt annat och ja, jag längtar dit mest hela tiden faktist.

Ni har alltså inte det? Men å andra sidan så ligger eran (otroligt vackra) stuga vid vattnet, hur coolt är det då?

• Junija

Hallå i stugan

Björkeli: Vilket skit att du måste jobba

• Björkeli

Piaf:

Skitcoolt egentligen...men för en badkrucka som mig hade det varit roligare med el!!
    *vadå bortskämd av dagens samhälle*

Hur fan stavas badkrucka? med k eller ck? ser ju dumt ut vilken bokstav jag än sätter in...

• Piaf

Junija:

Hej igen

Tänk på det flickor!

För exakt en månad sedan (i morgon) så träffades vi hemma hos Calcio: Börjar det inte bli dax för en ny snart . Så himla kul det vora!!! Jag vill jag vill!!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D