Inlägg från: Nallen |Visa alla inlägg
  • Nallen

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Hej glassbrudar!

Tack gulliga Soleil som skickade länk så jag hittade hit!

Här är det fullt upp med studier. Har slutat ena kursen för det blev för mycket. Ska nu kämpa på med den andra. Det värsta är att kursen inte går på hemmaplan så att jag blir tvungen att pendla varje vecka.

Annars är vi förkylda här, det känns som om vi har varit det i evigheter, som om smittan bara går runt.

Ihelgen ska jag åka till ett äkta spa, bada bubbelpol och få skön massage. Det är jag värd!

Trevlig helg på er alla!

• Nallen

Jag instämmer med cotton, hittade inte tråden i träffar utan fick gå genom mina favoriter.... men nu är jag ju här. Var så länge sedan jag uppdaterade mig, dagarna bara springer iväg med allt pluggande.

Cotton: Hoppas flytten kommer att gå bra (om du nu flyttar).

• Nallen

Cotton: Du lär ju bli väl omhändertagen! Tant raffa , Gislöv, Piaf.... Jag menar, det är ju alla du behöver! *ler*

• Nallen

Nä, trevliga skånskor kan det aldrig bli för mycket av....*ler*

• Nallen

Hej brudar!

Är inne och vänder idag. Har precis varit ute på långpromenad i det fina höstvädret. Har också varit ute och festat på allvar för första gången sedan Alice kom. Mår ändå förhållandevis bra idag, vilket är skönt.

Nu ska hela familjen mysa framför film. Så gott!

• Nallen

Björkeli: Vad kul att få handla! Det var du säkert väl värd!

• Nallen

Godmorgon alla!

Lämnar en brödkorg med rykande färska scones...

• Nallen

Fru B: Jag var också så himla trött på att alltid behöva komma på vad som skulle ätas på kvällen så maken och jag tog ett gemensamt beslut om att göra matsedel en gång i veckan tillsammans och se till att man har handlat så att allt finns hemma. Vi har inte hållt på så länge än, men hittills funkar det bra!

• Nallen

Godmorgon!

Kanelbullens dag! TJOHO!!!!! Här ska ätas kanelbullar!

Ställer in ett helt fat med rykande färska bullar till er allihopa!

• Nallen

Halloj!

Här har det äntligen lugnat ner sig lite efter en hektisk dag..

Någon som vet hur man botar gnällsjuka? *flin* Alice har haft det i två dagar, till synes utan anledning....

• Nallen

Halloj brudar!

Här är fint väder också. Jag hade tänkt plugga idag, men maken är sjuk så jag har haft Alice hela förmiddagen.. Bortbjuden ikväll, annars kunde jag ju har läst då... Men alltid trevligt med kalas!

Tycker synd om fru B som inte fick vila!

• Nallen

Halloj brudar!
    Hoppas att helgen har varit bra. Här finnes en gnällig och trött dotter och en sjuk make till salu.... *ler* Hur mycket var det bjudet?

• Nallen

Madge: Känner att jag måste in och läsa om Sebbe!

• Nallen

Usch, vad hemskt det är med cancer!

• Nallen

Hej alla glassiga brudar!

Känns som om det var väldigt länge sedan jag skrev här, har varit mycket i skolan och Alice har varit dålig. Hon har åkt på infektionsastma så vi har varit på sjukhuset några dagar, men nu är hon bättre och börjar bli i sin gamla form.
    Håller just nu på att baka brownies, maken har födelsedag imorgon såhär är det fullt upp... Stoppar dock in några här för ett smakprov...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D