• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Det bådar inte gott tills vi har två bilar här hemma. En annan ska ju ta sitt körkort någon gång framöver... Måste ju ha det omman ska bo i skogen

• Gisse the one and only

Piaf

Ska nu flytta eller hur blir det? Får ni plats i stugan?

• Piaf

Gisse:
    Ja det blir nog att vi gör det.
    Ingen stress, men vi ska kolla in skolorna i området och se... och sen tar vi det därifrån

Ja, plats får vi alltid. Finns det hjärterum....
    Planen är att vi bor i stugan medan vi bygger vårat riktiga hus på tomten (Ch har redan börjat rita upp det ) och det skulle funka bra: vi har ju radan bara tre sum at trängas på och där är tre rum, men lite annat byggt bara. Barnen har redan fått en egen barack på tomten där de huserar och ja, vi får knåda ihop nåt bre helt enkelt:

Vi känner så starkt båda två att vi vill komma ifrån stan nu. hela veckorna går ju till att längta ut dit och då kan man ju lika bra satsa helhjärtat

Kanske slutar med att jag har min egna lilla kennel snart

• Gisse the one and only

Piaf

Härligt. Har ni fått bygglov?

• Gisse the one and only

Piaf

Härligt. Har ni fått bygglov?

• Piaf

Gisse:
    Nej, vi är inte "där" ännu, men det ska inte vara några problem. Vi har pratat med bonden som äger hela skogen och de som har byggt hus där redan

• Gisse the one and only

Piaf

Det blir ju underbrat att bo där då. Vi har haft samma tankar och vi är ju i en lite annorlunda sist, vi kan ju flytta i morgon om vi vill. Huste är beboeligt, stort, vintebonat och allt finns. Men vi avvaktar lite till

• Piaf

Gisse:
    Ja, vårat är faktist också beboligt och vinterbonat

• Piaf

Gisse:
    Vad är det som hindrar er?

• Gisse the one and only

Piaf

Mitt jobb!! Jag får så himla långt till jobbet, så jag får bestämma mig först om jag ska söka nytt eller starta eget. Sen har vi bonussonen, som då bara kan komma på helgerna

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D