• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    hej gullehjärtan.
    idag ahr jag varit på gratis bio. tyvärr blev det tumult när alla skulle in och jag klämde handen rätt illa i dörren, speciellt två knogar, så imorgon blir det vårdcentralen för mig.
    hur mår ni och vad har dagen gett er?
  • Piaf

Yohanna:

Men du, gumman....
    Vem är du

Du är ju bara sååååå himla härlig och rolig och håller mig levande med alla dina händelser och känslor och pågående förlopp i ditt liv.. Har du klämt handen idag .

Kram på dig!!

• Björkeli

Gokvällen!

Men Yohanna! Var det någon kändis där live eller? Har aldrig fattat vad folk har bråttom till emellanåt... *Kramar om länge*

Nu ska jag snart iväg o träna StepUp...Jag, min dumma nöt, har dock slängt i mig 2 askar läkerol o ½påse tugg idag o nu har jag sådan jävla magknip! O vi ska inte ens tala om hur illa o hur MYCKET jag fiser! Satt o åt en kycklingsallad på pizzerian innan idag o höll på o dö då jag var tvungen att hålla inne alla fisar! Jag sprang ut efteråt!!

Junija: Kul o se dig!

Hoppas ni alla mår bra!!
    Ha en bra kväll!

>--- ---

• Piaf

Björkeli:
    Och jag satt inne i mitt rum, för mig själv och "släppte ut luft" i massor, vilket man ju har rätt till och får göra hur mycket man vill, i sin ensamhet. Och plötligt så öppnas dörren .
    Precis DÅÅÅ, och vaktmästaren kliver in i mitt rum ??? och börjar prata om nån vagn med hjul????

Jag bara satt med ansiktet stelt med blicken fast in i datorn och väntade på att han skulle gå ut. Det luktade INTE gott där inne

• Junija

Yohanna: Gumman *blåser på handen (det hjälper alltid på Junia)*

Björkeli: Jag tyckte väl att det luktade suspekt. Du får hålla inne med gaserna härinne - iväg till hälsotråden och ös ur dig istället. Där ska slagget ut vet du

• Piaf

Yohanna:
    Missförstå mig inte!!!
    Jag tycker jättesynd om dig och jag tycker JÄTTEMYCKET om dig

Hoppas du kan vara med på nästa träff

• Junija

Piaf: Hahahaha, skrattar åt er båda fisflickor här inne

• Piaf

Junija:
    Alltså, det var INTE kul när det hände.
    Skitjobbigt (med betoning på skit )!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D