Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Lite "nykär-känsla" i kroppen eller?
Lite "nykär-känsla" i kroppen eller?
Piaf: Gillade Ola och Jonah jättemycket från början, men nu finns bara Sebastian i mitt hjärta....
Yohanna: Nu behöver du varken räkna veckor eller dagar längre, nu kan du räkna _timmar_ tills ni äntligen får ses igen! Underbart!
Piaf: Mä! Vad är det för fel på den frillan nu då!
Har ni tänkt på de små annonserna som passar in speiellt för varje tråd? Undrar just varför vi precis har fått en med "kreditupplysningar online"?
Piaf: Attans, du har nog rätt angående frisyren...
Björkeli: En sån liten trollunge! Vilken tur att hon insåg hur fantastisk mamma hon har till sist i alla fall....
När Manda var liten och hade varit hos mormor var det en pärs bara att få med henne hem... Mormor var och är fortfarande hennes absoluta favorit, och hon väljer henne före mig i de allra flesta lägen! Fast nu tycker jag mest bara att det var skönt, men förut... Oj oj oj vad jag var ledsen ibland!
Piaf: Heja Ludvig, men Gud så pinsamt! Hur stor risk är det att du stöter på pappan inom närmsta tiden?
Björkeli: Vi bodde hela familjen hemma hos min mamma en kort period när Manda var 6 månader ungefär. Det gjorde dem inte mindre tighta om man säger så... Och naturligtvis har vi inte gjort något fel utan snarare tvärtom. Våra barn måste ju vara väldigt trygga med att de alltid har oss kvar - oavsett vad som händer - annars skulle de inte så lättvindigt välja bort oss emellanåt!
Yohanna: Jag var så med min mormor med! Fast hon var rätt gammal när jag föddes och dog när jag bara var 9 eller 10 år. Jag saknar henne fortfarande, och en av mina största sorger är att hon aldrig fick träffa mina barn. Är dock helt övertygad om att hon finns runt oss och håller en vakande hand över mig och min familj.
Piaf: När är det dags för din körning? Går det bra?
Ja, jag har körkort! Jag tog mitt när jag var 18, men Patrik tog sitt först när han var 25 eller 26. Det är ju så förbannat dyrt! Så självklart är det inte, men nog underlättar det att ha körkort här uppe måste jag säga...
Nu är middagen serverad här. Lycka till med körningen!