Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Nä nu snarkar Patrik på soffan, Manda i sin säng och Ellen på min axel! Dags att gå i säng med andra ord...
Godnatt alla!
Nä nu snarkar Patrik på soffan, Manda i sin säng och Ellen på min axel! Dags att gå i säng med andra ord...
Godnatt alla!
Godmorgon!
Grattis på födelsedagen gulle-Gisse!
Jag vill också bo nära och komma på fika...
Gislöv: Men attans vad kul vi ska ha när vi väl träffas i stället! Kanske vi ska lägga sommarsemestern i Skåne i år...
Piaf: Jo, det skulle vara nå´t! "Gubben, jag är bjuden på kaffe i Skåne, kollar du biljetter är du rar!"
Gislöv: Bengtsson pack från Norrland drar till Skåne... Vi kan säkert göra en komedi om det. Jag förstår ju knappt språket vet du!
Vi är 4 stycken varav en nästan bara räknas som en halv än...
Men vet ni vad min idiotman gjorde igår förresten!!!!
Jag satt i datarummet och effellade medan han gav Ellen kvällsvälling i vardagsrummet. Så somnade hon i hans famn, så han började se på fotboll.
Efter ett tag kommer han in till mig, bär Ellen i ena benet och likson kastar henne till mig och säger "ta emot!" Naturligtvis hade han inte Ellen utan Mandas babyborndocka, men jag blev så rädd så jag tror hjärtat hoppade över ett par slag (allvarligt alltså ) och sedan började jag stortjuta!
Som tur var hade han iaf vett att skämmas efteråt, men det var länge sedan jag var så arg på honom, eller någom annan över huvud taget!
Gisse: Allvarligt, vi kanske kommer på riktigt!
Så mysigt rum ju!