Inlägg från: Tintomara |Visa alla inlägg
  • Tintomara

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Godmorgon!

Tack för tårtan Fb! *äter så jag kräks* Vilken duktig tjej du har som kan stava så bra redan!

Här ska jag och Sarah ta det lite lugnt idag och sedan ska vi ha lite fika med barnen i eftermiddag och på kvällen går jag och mannen ut och äter. Mysigt!

• Tintomara

Godmorgon tjejer!

Vacker, men kallt väder har vi här i Gbg idag.

Igår var vi ute och åt middag, jag och mannen. Eftersom det var Kulturnatta här i Göteborg igår passade vi sedan på att gå på konstmuseét och titta på Marie och P.S Kröyer utställningen som de har just nu. Mysigt att gå på museum sent på kvällen! Sen tog vi oss hem med cola och bullar från seven eleven.

TR: Vad roligt att se dig i tråden! Grattis till huset, vad spännande för er!

Soleil: Förlåt, men jag kunde inte annat än skratta åt din "fyllehistoria" Och din mamma... "Har hon nyktrat till nu" Fyllkaja Soleil

Fb: Tack för god frukost som vanligt!

Björkeli och Junija: Jag hoppas att era nätter lugnar ner sig snart. Vi har precis samma dilemma här hemma just nu. Man blir ju aptrött när man aldrig får sova lugnt!

Petunia: Ha en bra dag i trädgården!

Madge: Jag gillar också den filmen, för att vara amerikansk är den faktiskt rolig!

• Tintomara

Hej hej!

Hoppas att alla har haft en bra dag. Här har det varit lite småpyssel, målat en stol, varit på biblioteket och lånat lite filmer, spelat memory, klippt Macke m m.

Yohanna: Kolla det här förlaget: www.normal.se En hel del intressanta böcker tycker jag. Jag har beställt deras feministiska kalender för 2006. Vet faktiskt inte riktigt varför, är ju definitivt ingen tjej som brukar kalla mig feminist, men jag blev lite intresserad av den eftersom jag gillar foto.

• Tintomara

Hej tjejer!

Soleil, visst är det gôtt att spöa sin man i sällskapsspel?! Själv spöade jag min i Bamse-memory i eftermiddags

Är Cotton bortrest då? Hon skulle inte på semester eller något? Vad konstigt, det borde hon ju talat om i så fall. Eller är hon avstängd? Fast hon brukar väl vara mild, eller?

• Tintomara

Oj hjälp vad många inlägg i armhåletråden! Sist jag var inne var där 55 inlägg och nu nästan 300!

• Tintomara

Jaså, är ni där och härjar?

• Tintomara

Soleil: Nej, du måste låta honom vinna i SPA

• Tintomara

Eller när jag tänker efter så kanske du ska se till att han kommer sist...

• Tintomara

Nu säger jag också godnatt!

• Tintomara

Godmorgon!

Här har ormen börjat boa rejält, alla utom Macke är sjuka Håller med dig Fb, tack och lov för förskolan så att han får hoppa och skutta och vara ute med kompisarna!

Sofie: Vad roligt att din dag blev så bra! 30 var ganska kul att fylla, fast jag vet inte om jag är så intresserad av att fylla 40 i framtiden

Till er som har problem med eksem har jag också ett tips: Weledas barnkräm med zink. Har fungerat jättebra på Sarah som också är en torris.

Grattis Madicken! Hon börjar bli en stor tjej Björkeli

Yohanna: Kämpa på med rökningen. Du är jätteduktig!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D