Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Ni kan vara lugna... Körskoleläraren var sjuk
Jag sitter tryggt inne i mitt kök
och nu ska jag och Tristan hoppa ner i ett bubbelbad
Hej så länge!!
Ni kan vara lugna... Körskoleläraren var sjuk
Jag sitter tryggt inne i mitt kök
och nu ska jag och Tristan hoppa ner i ett bubbelbad
Hej så länge!!
Gisse:
Gisse:
Jag är lika orolig som du
Tinto:
Samma här, ingen koll!
Förra veckan stod det ju på löpsedeln att Persbrant väntade barn med flickvännen
Nu har jag och Tristan badat. Såklart så hoppade han ner i badkaret med alla kläderna på när man vände blicken åt andra hållet, för att sen stå och skrika att -Jag har ramlat!!
Hej Junija
lasueca:
Tänk att det snart är min födelsedag....
Björkeli:
Om ganska exakt 4 1/2 timme
fru B:
Kolla några få inlägg upp i tråden så ser du att du inte är ensam om att inta vara ungdom
Jag är också supertrött. Vi sitter här och väntar på att klockan ska bli åtta så de stora barnen ska knoppas in och efter det så ska Ch titta på film och jag bädda upp mig i den andra soffan och soooooooooooooova Mmmm
Yohanna:
vad tänker du då på?
Yohanna:
Aha det var det du menade, vad gullig du är som frågar
Jo det gick jättebra! Vi hade så himla trevligt. Satt i sofforna och drack kaffe och åt choklad och kakor och pratade, pratade, pratade tills hon gick hem klockan "mitt i natten".
Hon är i fjärde månaden och är jätte fin. Var så harmoniskt att se henne och hon verkligen strålade på ett sånt där "vara gravidvis". Igår hade hon fått reda på att det var en flicka, så dagen var lite speciell
Vi skrattade nästan på oss när vi kom in på "vara hormonell och gå loss på sin partner" historier. Hon är bara för rolig och gör en massa roliga saker
Yohanna:
Gör ni
Vad firar ni? Lillemusafton kanske
Nej man allvarligt! Hur länge är det nu?