Inlägg från: Piaf |Visa alla inlägg
  • Piaf

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Han har feber igen (o Ch me, hela familjen ligger och krasslar) och har varit soffliggande hela dagen. Så vi kuddar upp honom med mig så kollar han med oss Han kan ju inte se den ensam och på dagen så funkar det inte, så vi gör såhär.

Förstå att det låter underligt

I vanliga fall så är det nattning klockan åtta som gäller (på vardagar) o runt tio/elva på helgen. (hon som måste förklara sig och göra klart att hon inte är en oansvarig mamma vaknade visst till liv där )

• Piaf

fruB:
    Jag vet att du inte tror det!!!

Bara jag som har den där reaktionen - förklararen - i mig!

Jobbar på att låta den hålla tyst ngn gång.... Men huuuu vad hemskt om ngn skulle tro att jag var "dålig". Inte stolt över denna egenskap

Oj, vad detta blev stort då

Nu kommer dom tillbaka med godis snart (se där, nu har jag till och med erkänt att Ludvig är med i bilden och handlar godis) så jag ska förbereda för lite sagoäventyr.

Ha det gott!

Krameli

• Piaf

Hello girls!

Passar på att gå in och säga hej när jag nu har nätet uppkopplat (är inne och bokar biljetter till bion som Ludvig och jag ska gå på snart - Madagaskar).

Önskar er alla en härlig dag.
    Här är det en riktigt vacker höstsol framme

Yohanna:
    Go girl!!!

• Piaf

Björkeli:
    Gissa hur Tristan gör

• Piaf

Hej FruB och Junija

Yohanna:
    Oj, det låter starkt. Hur känner du? Jag menar, ska du träfa henne

• Piaf

Yohanna:
    Ok. Bor ni i samma stad eller?

• Piaf

Yohanna:

Jag ska sitta här vid den här datorn (eleverna har ju lov, så jag är ganska ledig ) fram tills klockan blir 13.00. Då ska jag hoppa på min cykel och cykla iväg och ta celllprov . Sen så kommer jag tillbaka hit och sätta mig här igen .

Sen ska jag hem och sluta fred med min kära sambo innan han ger sig iväg till sina kompisar. Och sen kommer förmodligen en (gravid) kompis hem till mig ikväll

Lite så ser min dag ut

• Piaf

Tinto:
    Jag är på jobbet och är frisk.

Ska inte sticka under stol med att jag är ganska påverkad av att ha legat så dålig, men är på gång. Cykelturen till jobbet efter den lite stressiga morgonen med Tristan hade jag kunnat hoppa över

Läget själv? Blir det bra med all rensning

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D