Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Yohanna:
Alltså, det ligger lite hår ivägen, men vadå??
Yohanna:
Alltså, det ligger lite hår ivägen, men vadå??
Men hallå, ingen i tråden idag??
Och jag som inte har ngt för mig?
Sitter på blocket och kollar bilar. Ska bli så spännande, tänk att jag ska ha en egen bil att köra runt med
Hade ju förr aldrig kunnat sätta mig och körkort i samma mening - men där trodde man fel
Funderar på om jag ska försöka köra en "Junija"???
Ja, jag har ju inget annat bättre för mig, så jag flummar vidare på en sån
Vad kan man då berätta, jo att jag sitter här med min tredje kopp kaffe för idag och har vräkt i mig en påse småkakor och att jag skulle kunna vräka i mig massa mer, men inte tänker göra det.
Jaha, jaha...
Det är regningt idag Och det känns som om det är här för att stanna. Så nu börjar mina "cyklatill jobbet i regn och ruskmånader" opch de känns ju alltid lite småtrist Men vad ska man göra. Igen, snart har man ju ett körkort, så det ska ju vara ett slut på detta för mig me
Äh, jag lägger ner
Ko ko!!
Gisse:
Ja jag sitter (nästan) ensam
Har en kollega som står vi den annan dator (vi uppehåller oss just nu i skolans kafeteria) och spelar nåt dataspel. I mellanåt mummlar vi lite till varandra och frågar den andra om den också vill ha mer kaffe etc... Småmysigt, men ganska långtråkigt på samma gång.
Ja, visst. Lite ledighet med kaffe och skitsnack skulle alltid gjort susen
Gisse:
Ja, det kör vi på!!
Jag jobbar ju fram till klockan 16.30 och är ofta upptagen ett tag därefter, så det behövs ofta en framförhållning, men är ju inga problem för två "framförhållande kvinnor" att lösa.
Vi kan kanske ta en sväng och hälsa på er i stugan när ni är där också. Det skulle vara superkul att sätta ihop Neo och Tristan och låta dom springa loss lite Om vi endå är där en lördag menar jag, så kan vi ju åka på en liten biltur