• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Sofie75

Fru B: Jag kommer över på fika sen då......

• Madge

Nu har jag jobbat natt! Det gick bra, men sov inte sådär jättemycket. Jag var liksom inte trött . Nåt fel måste det ju vara .

• yohanna

godmorgon. idag börjar helvettet. tjejen åker.

• Tintomara

Godmorgon tjejer, tittar bara in lite snabbt idag. Måste försöka jobba trots att jag har Sarah hemma sjuk Ha en så bra dag som ni bara kan.

• fru bengtsson

yohanna: Ska tänka på dig idag. Hur länge tar det nu innan ni kan ses igen?

• fru bengtsson

Tintomara: Stackars Sarah! Är hon förkyld eller?

• Tintomara

Fb: Ja hon är förkyld och hostig plus att jag tror att hennes kindtänder är på väg så det gör nog ont i gommen. Det gör att hon vaknar hela tiden på nätterna

• yohanna

fb. tack. ja.. det blir i mitten på november förmodligen. så lite drygt 6 veckor. sju om man räknar med den vi inte setts på nu. sen blir det 7-8 veckor till innan hon kommer hem.

• fru bengtsson

Tintomara: Men lilla gumman då.... Ger du henne Alvedon eller så inför natten? Kindtänderna är ju _inte_roliga alls. Jag gör som jag brukar och skickar över en låda Piggelin - bra mot både förkylning och tandsprickning!

• fru bengtsson

Yohanna: Tycker ni gör det så bra som kämpar på fast ni inte kan ses så ofta som ni vill! Hur länge ska hon vara borta sammanlagt, alltså när flyttar hon hem igen?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D