• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Puuh, hoppar in här och andas lite! *Ta det lugnt, andas och räkna till 3*...

• Gisse the one and only

Soliel

Upplys mig i inboxen så jag vet varför du andas

• fru bengtsson

Yohanna: Usch, förstår att det känns tufft! Som tur är kommer tiden att gå jättefort, eftersom du kommer att hänga här med oss så fort du har en minut över och vi kommer att göra allt vi kan för att roa och pigga upp dig!

Soleil: Hur är det med dig? Allt väl hoppas jag?

Piaf: Jag tror faktiskt det! Att det är så att vara mamma menar jag... Man vill så mycket, så gärna och så väl, man älskar så det gör ont ibland MEN det tillhör ju även vårt jobb att faktiskt vara den som har kontroll, som hjälper till att styra upp tillvaron så det åtminstone blir ett ordnat kaos....
    Det jag lär mig allt mer eftersom är att vi må bråka och tjafsa och det är OK, så länge vi har en stabil grund att stå på, den som säger oss att vi alltid finns för varandra - no matter what! Våra barn ska veta att vi föräldrar är deras guider genom livet och kunna lita på att vi faktiskt vet bäst, och det innebär väl att vi måste sätta ner foten ibland för att visa att "nu är det nog! Du får tycka att jag är orättvis, men i det här läget är det faktiskt jag som bestämmer och i slutändan blir det bäst för både dig och mig!" För inte hade väl Tristans morgondag varit så jättelyckad om du låtit honom vara uppe och busa med Ludvig så länge han ville...?
    Snacka om flummiga tankar, men klockan är mycket och jag är lite trött. Be mig gärna tolka och förtydliga imorgon om det känns helt orimligt, för jag vet vad jag menar även om det ser helt vimsigt ut!

• fru bengtsson

Soleil: Och min inbox är alltid öppen!
    *andas djupa andetag med dig*

• fru bengtsson

Godnatt Soleil! Förstår dina känslor btw...

• fru bengtsson

....även om jag kanske inte delar dina åsikter helt!

Nu säger jag också godnatt!
    på er!

• Petunia

God morgon alla glassiga tjejer!

• fru bengtsson

Godmorgon!

Här är det mulet, grått och lite regningt idag. Hoppas solen skinetr på er andra i alla fall, och att ni får en bra dag.
    Själv ska jag baka med Manda tänkte jag, så jag hoppas att Ellen tänker sova lääääänge i vagnen i eftermiddag! Blir det ett lyckat bak så återkommer vi och bjuder på äppelkaka och vaniljglass....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D