Inlägg från: Björkeli |Visa alla inlägg
  • Björkeli

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Sitter o tittar på väntetid till gynmottagningen i Borås... 30v!! Det kan väl inte stämma att man ska behöva vänta så länge?
  • Björkeli

Piaf: En evighet för mig!!

Men jag är inte förvånad... de gånger som man fått en ganska snabb tid till sjukhus, tandläkare osv är ju alltid återbudstider!

• Björkeli

Piaf: Känn dig inte dum... Här är Madicken vaken o försöker just nu ta på sig sin pyjamaströja på benen! *suckar*

Godnatt på er godingar!!
    >--- ---

• Björkeli

Fru B: Nä, inte riktigt än...

• Björkeli

Fru B: Just nu sitter hon halvnaken hos sin pappa o busar. Han kittlar henne i nacken o hon överfaller hans hand just nu...hmm...

• Björkeli

Fru B: Du, detta är den dagen som jag älskar med vinter-halvåret! Den extra timmen!!

Så gött! Har funderat idag om jag ska utnyttja den genom att gå o lägga mig som vanligt o sova 1 timme extra...eller om jag ska unna mig själv att vara upp 1 timme extra o sova som vanligt... hmm...??

Svårt val!

• Björkeli

Nu får jag säga godnatt!
    Sambon ska ha datan en stund...

Sov så gott godingar!!

>--- ---

• Björkeli

Go dagens kvinnor!!

Nu är Elvira iväg med sin pappa o sin farfar o ska köpa presenter. O vi tänkte väl åka iväg o storhandla... om sambon kan slita sig från telefonen snart!!

Madicken har börjat med något... när jag pussar henne ibland så kan hon bli sur o putta bort mig... nästan slå på mig med handen. Jag fattar ju att det är helt ok att inte vilja ha "kärlek" just då...men sättet hon visar det på. Hur gör er barn?

• Björkeli

Piaf: Tack! *Pustar ut*

• Björkeli

Fru B: Hej!!

Tack för ditt svar. Jag fattar ju, men det känns skönt när fler kan bekräfta.
    O tack för efterätten, den passar bra till min middag!

Har ätit råris med röda linser, lax i ugnen, groddar o en klick med matlagningsyoughurt. Mmm... Madicken åt som en häst!

Vill oxå veta Yohanna!!
    O slog du 1.9?

*springer o besöker*

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D