Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
*Hoppar i min gris dräkt*
*Hoppar i min gris dräkt*
Soleil: Vilka bra böcker! Är de dyra?
Piaf rekommenderade en bok till mig, o det var den sista boken som du skrev upp. Om det nu inte finns två olika böcker med snarlik titel... För det är typ en saga va?
Fru B: Hämtat in min sista tvätt här med! *inte alls komiskt*
Soleil:
Springer in till Känsliga Rummet!!
Har oxå vart med i Go´boken. Två omgångar. Men när jag var ensamstående blev det tillslut för dyrt, eftersom Elvira ändå inte uppskattade klubben. Tyckte om den från 0-12mån, men sedan vart det inte så roliga eller bra grejer.
Har fått erbjudanden om den ABC som Fru b pratar om...men Elvira är inte så intresserad, så jag hoppade aldrig på det. Men det verkade som en bra o rolig serie!
Soleil då!! Hihi!!
Madge: Har du skrivit i tråden?
Nu har jag arbetat kvällen... O Madicken är sjuk igen. Har 39,5 i temp o sovit mest hela dagen. Just nu ligger hon vaken på sin pappa o kollar på Gollum!
Madge: Vet du vad jag fick för upplevelse i min hjärna igår?
Ofta när jag eller någon annan har huvdbry så är det nästan alltid ditt nick som finns vid det inlägget som får allt att klarna. Så har jag sett i andra trådar med... Flera stycken är som frågetecken, så bara du finns där med svaren!
Goddagens!!
Fru B: Äsh, erkänn nu att det rycker liiiite i dina ben!
Hoppas ni får det super trevligt!
Tintomara: Det har ju börjat snöa "där uppe med" !
Sambon lillebror ringde från Dalarna igår o då hade det börjat komma snö även där...
Men här, här kommer regn!
Jag har arbetat min fm-tur idag. Gick in förra söndagen för en annan, så min em-tur tar hon idag! *skönt*
Försöker få min sambo o inse att Storhandling eller IKEA vore en bra utflykt idag...men han är inte alls lika peppad som jag... Konstigt!
Madge:
Förresten, har ni bajskorvar som flyter eller som sjunker?
Åh Fru B....jag avsäger mig allt ansvar för min egen stavning!!
Fru B: Vaddå, är det något konstigt att veta om sina vänner?
Såg en tråd om detta fenomen...
Yohanna: Kanske den jag röstade på... Det känns lite som du... men jag vet faktiskt inte, är inte så bra på att gissa sådant...